«Μια φιλόδοξη πολιτική για το ράλι"

Jean Todt ήταν παρούσα Παρασκευή το πρωί στη Βαλένθια στο service park του Μόντε Κάρλο. Ο πρόεδρος της FIA, μίλησε για τον αγώνα και την ανάπτυξη του προγράμματος της πειθαρχίας.. Είναι επίσης ευπρόσδεκτο το γεγονός ότι ο Sebastien Loeb έχει συμφωνήσει, όπως ο Michael Schumacher και Sebastian Vettel για να γίνει πρεσβευτής της FIA για την οδική ασφάλεια.


Με την κατάρρευση της North One Sport, ο υποστηρικτής του WRC, το παγκόσμιο πρωτάθλημα απειλήθηκε και οι διοργανωτές του Monte Carlo έπρεπε να βρει μια λύση έκτακτης ανάγκης για το χρονοδιάγραμμα και οπτικοακουστικής παραγωγής. Πού είσαι;
Jean Todt: Έχουμε μόλις περάσει μια δύσκολη περίοδο.
Όταν Βόρεια ένας μέτοχος είχε αλλάξει, με την ευκαιρία ενός Ρώσου επενδυτή, τον έλεγχο του έργου ήταν θετική. Σήμερα, οι δυσκολίες του μετόχου έχουν προκαλέσει αυτές στη Βόρεια One. Είχαμε δύο εβδομάδες σε σχέση με τους διοργανωτές να βρουν μια λύση για το Μόντε Κάρλο και το Ράλλυ Σουηδίας. Ήταν μια επείγουσα προτεραιότητα. Τώρα θα μελετήσουμε τις διάφορες προτάσεις, επιλέξτε ένα νέο προγραμματιστή, και να οικοδομήσουν το πρωτάθλημα μαζί του. Αυτή η δύσκολη περίοδος είναι μια ευκαιρία για την αποκατάσταση.
Eurosport, που ήρθε στη διάσωση της τη Λέσχη Αυτοκινήτου του Μονακό διοργανώνει και διανέμει το IRC. Όπως σας αρέσει να εξετάσει μια συγκέντρωση με την WRC;
Jean Todt: Το WRC είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA.
Το IRC είναι ένα πρωτάθλημα επιχείρηση οργανώθηκε από μια ιδιωτική εταιρεία. Πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Ελπίζω ότι η ανάπτυξη του WRC. Μετά, μπορούμε πραγματικά να μιλήσουμε για το Eurosport Events μιας στρατηγικής για την μακροπρόθεσμη.
Πώς βλέπετε το μέλλον του αγώνα;
Jean Todt: Η πολιτική μας είναι φιλόδοξο, ελπίζω ότι το ράλι που βρέθηκαν στον τόπο που θα πρέπει να του, στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ήδη, θέλω το ημερολόγιο να αναθεωρηθεί. Δέκα ράλι στην Ευρώπη και τρία αλλού, αυτό δεν είναι αυτό που καλώ ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πρέπει να επιστρέψουν στην Αφρική, πάει στη Ρωσία και την Ασία. Ελπίζω επίσης να αναπτυχθεί ένα ισχυρό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Στη συνέχεια, ο στόχος είναι να βρει τις έννοιες της αντοχής, περιπέτεια, το απροσδόκητο, το οποίο είναι ο λόγος που δίνουμε στους διοργανωτές πίσω την ελευθερία να διευρύνουν τους μορφή. Τέλος, πέρα ​​από τη μείωση του κόστους, επειδή τα αγωνιστικά είναι πάρα πολύ ακριβό, δεν είμαι πεπεισμένος από την τρέχουσα WRC. Δεν είναι γνωστές και δεν διακρίνεται από την άλλη και τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα τους, θα προτιμούσα ότι πραγματικά ξεχωρίζουν και να αποτελούν εμπορικά σήματα των αντίστοιχων τους. Τα αυτοκίνητα πρέπει να ονειρεύεται. Προφανώς, αυτή η σφαιρική προσέγγιση θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα σημαντικό έργο για την τηλεοπτική κάλυψη και τα οφέλη.
Οι ηθοποιοί του WRC δεν είναι όλοι πεπεισμένοι ...
Jean Todt: Δεν ζούμε σε έναν κόσμο όπου είναι δυνατό να ικανοποιήσει τους πάντες.
Θα πάρει χρόνο, είναι ρεαλιστικό υπό την έννοια ότι είναι πιο δύσκολο να βελτιστοποιήσουν μια τηλεοπτική κάλυψη ράλι όπως κάνουν στην F1, αλλά είμαι αισιόδοξος.
Τα σχέδια για τις νέες τεχνολογίες;
Jean Todt: Σε συνεννόηση με τους κατασκευαστές, που θα εισαχθούν το 2015.
Μιλάω κυρίως της υβριδικής τεχνολογίας. Οι καιροί αλλάζουν, πρέπει να την αποδεχθεί. Ο διαγωνισμός είναι η προώθηση των εμπορικών σημάτων, τις τεχνολογίες τους, έχουμε μεγάλη ευθύνη έναντι των αναληφθεισών το περιβάλλον. Τα τελευταία χρόνια, μπορεί κανείς να ολοκληρώσει το ράλι WRC με μόνο ένα ή δύο σετ ελαστικών είναι ένα καλό παράδειγμα συνεκτικότητας μεταξύ αθλητισμού και της κινητικότητας.
Τα μάτια σας για το 2012 στο Μόντε Κάρλο;
Jean Todt: Για μένα, αυτό το ράλι δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Είναι ένας μύθος, ένα φανταστικό γεγονός, αλλά είναι λυπηρό το γεγονός ότι το χιόνι δεν είναι αρκετό για να πάει. Για μένα, ένα Monte-Carlo, τέλεια, το χιόνι.
ACM έχει αποφασίσει να μην εφαρμόσει "Rally 2", το οποίο επιτρέπει την εγκατάλειψη να εγκαταλείψουν τον αγώνα την επόμενη ημέρα με ποινή. Ποια είναι η γνώμη σας;
Jean Todt: Νομίζω ότι όταν είσαι έξω, φύγετε και είστε έτοιμοι.
Εξακολουθώ να έχω πρόβλημα να καταλάβουν έναν πιλότο που έπεσε έξω να συνεχίσετε τον αγώνα και πόντους. Δεν έχει κανένα νόημα.
Συνέντευξη στη Βαλένθια από Cédric Voisard
ΠΗΓΗ   VIDEO  www.youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...