F1 δοκιμές εξέλιξης Χερέθ, 2η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Σουμάχερ!

Ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποιώντας το περσινό μονοθέσιο της Mercedes σημείωσε σήμερα νωρίς το πρωί τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη μέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην Ισπανία και την πίστα της Χερέθ..


Ο 44χρονος οδηγός συμπλήρωσε τον εντυπωσιακό αριθμό των 132 γύρων
προσπαθώντας να συλλέξει στοιχεία για τα νέα ελαστικά της Pirelli έχοντας σα σημείο αναφοράς το περσινό μονοθέσιο. Κανείς δεν μπόρεσε στη συνέχεια της ημέρας να σημειώσει εφάμιλλη επίδοση.

Μιλώντας μετά το τέλος της ημέρας ο Σουμάχερ εμφανίστηκε απαισιόδοξος:
«Ρεαλιστικά δε νομίζω ότι με βάση την περσινή μας αφετηρία μπορούμε να παρουσιάσουμε αμέσως ένα μονοθέσιο νικητή. Πρέπει να το χτίσουμε σταδιακά. Πιστεύω ότι μπορούμε αλλά βήμα – βήμα. Δουλεύουμε περισσότερο από τους υπόλοιπους το νέο μας μονοθέσιο αλλά αν ήταν αυτό το κλειδί της επιτυχίας όλοι θα παρουσίαζαν τα μονοθέσια τους αργά. Παραμένω στη F1 γιατί έχω σα στόχο να διεκδικήσω ξανά το πρωτάθλημα».

Από τα φετινά μονοθέσια τα δυο της Red Bull δηλαδή η RB8
και η STR7 ήταν τα ταχύτερα με τους Μαρκ Γουέμπερ και Ντανιέλ Ρισιάρντο στο τιμόνι.


Μετά το τέλος της ημέρας ο Αυστραλός πιλότος της RBR δήλωσε: «Όπως πέρυσι έτσι και φέτος το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Νιώθω ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι αλλά πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια για βελτίωση. Συνολικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις».

Ο Ράικονεν σήμερα είχε δυο εξόδους στην προσπάθειά του να βρει τα όρια της Ε20
ενώ προέβη και σε αλλαγή στη σχέση της κρεμαγιέρας στο τιμόνι καθότι χτες δεν ήταν ικανοποιημένος από την αίσθηση.
Ο Φινλανδός ήταν συγκρατημένα αισιόδοξος στις δηλώσεις του: « Το σημαντικό ήταν να βάλουμε όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται σήμερα. Το μονοθέσιο έχει καλή αίσθηση και νομίζω ότι το βελτιώσαμε σήμερα αν και οι συνθήκες ήταν λίγο πιο δύσκολες».



Στη Ferrari ο Φελίπε Μάσα για μια ακόμη μέρα κινήθηκε μακριά από την κορυφή των χρόνων.
Οι κόκκινοι δείχνουν να έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στην ροή του αέρα στην πίσω αεροτομή.
Ο Βραζιλιάνος μετά το τέλος της ημέρας τόνισε ότι η ομάδα έχει πολύ δουλειά μπροστά της: «Χρειάζεται πολύ δουλειά, πρόκειται για εντελώς νέο μονοθέσιο και θέλει πολύ δουλειά και να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Σήμερα συμπλήρωσα πολλούς γύρους και επικεντρώσαμε την προσοχή μας σε λεπτομέρειες. Πάντα ένα νέο μονοθέσιο κρύβει και δυσάρεστες εκπλήξεις. Κάποιες φορές δεν προκύπτει το αποτέλεσμα που περιμένεις. Νομίζω ότι μόλις ξεκίνησε ένα μεγάλο κομμάτι δουλειάς για να φτάσουμε σ’ ένα ανταγωνιστικό και σταθερό μονοθέσιο».


Αντίστοιχη με τη χθεσινή και η σημερινή εικόνα της McLaren με τον Τζένσον Μπάτον να καταλήγει στην 8η θέση των χρόνων. Στη βρετανική ομάδα δηλώνουν ικανοποιημένοι που σήμερα ο Μπάτον μπόρεσε να συμπληρώσει πάνω από 600km στις δυο μέρες. Αύριο αναλαμβάνει το πηδάλιο της ΜΡ4/27 ο Χάμιλτον.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:


Θέση Οδηγός               Ομάδα          Χρόνος      Διαφορά Γύροι
 1.  Michael Schumacher   Mercedes       1m18.561s           132
 2.  Mark Webber          Red Bull       1m19.184s  + 0.623   97
 3.  Daniel Ricciardo     Toro Rosso     1m19.587s  + 1.026  100
 4.  Jules Bianchi        Force India    1m20.221s  + 1.660   46
 5.  Kimi Raikkonen       Lotus          1m20.239s  + 1.678  117
 6.  Paul di Resta        Force India    1m20.272s  + 1.711   69
 7.  Felipe Massa         Ferrari        1m20.454s  + 1.893   95
 8.  Jenson Button        McLaren        1m20.688s  + 2.127   85
 9.  Sergio Perez         Sauber         1m20.711s  + 2.150   68
10.  Pastor Maldonado     Williams       1m21.197s  + 2.636   97
11.  Heikki Kovalainen    Caterham       1m21.518s  + 2.957  139
12. 
Pedro de la Rosa     HRT            1m22.128s  + 3.567   64

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...