LANSA πτήσης 508..Juliane Koepcke: Πώς επέζησε ενός αεροπορικού δυστυχήματος

Juliane Koepcke πετούσε πάνω από το τροπικό δάσος του Περού με τη μητέρα της, όταν αεροπλάνο της χτυπήθηκε από κεραυνό. Επέζησε μετά απώ πτώση  δύο μιλίων και βρέθηκε μόνη μέσα στη ζούγκλα, μόλις 17 ετών. Περισσότερα από 40 χρόνια αργότερα, θυμάται τι συνέβη..

Ήταν παραμονή Χριστουγέννων του 1971 και όλοι ήταν πρόθυμοι να πάρουν το σπίτι, ήμασταν οργισμένοι γιατί το αεροπλάνο είχαι επτά ώρες καθυστέρηση.
Ξαφνικά έχουμε εισέλθει σε μια πολύ βαρύ, σκοτεινό σύννεφο. Η μητέρα μου ήταν ανήσυχοι, αλλά ήμουν εντάξει, μου άρεσε .Δέκα λεπτά αργότερα, ήταν προφανές ότι κάτι  πήγαινε πολύ στραβά.
Υπήρξε πολύ μεγάλη αναταραχή και το αεροπλάνο πάνω-κάτω, τα αγροτεμάχια και τις αποσκευές τους έπεφταν από το ντουλάπι, υπήρχαν δώρα, λουλούδια και χριστουγεννιάτικα γλυκά που πετούν γύρω από την καμπίνα.
Όταν είδαμε αστραπή γύρω από το αεροπλάνο, φοβήθηκα. Η μητέρα μου και είχα τα χέρια, αλλά δεν μπορέσαμε να μιλήσουμε. Άλλοι επιβάτες άρχισαν να κλαίνε και να ουρλιάζουν.
Μετά από περίπου 10 λεπτά, είδα ένα πολύ έντονο φως στο εξωτερικό κινητήρα στα αριστερά. Η μητέρα μου είπε πολύ ήρεμα: «Αυτό είναι το τέλος, αυτό είναι όλο." Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που άκουσα ποτέ από αυτήν.
Το αεροπλάνο πήδηξε κάτω και πήγε σε μια μύτη-κατάδυση. Ήταν μαύρη πίσσα και οι άνθρωποι ούρλιαζαν, τότε το βαθύ βουητό των κινητήρων γεμίζουν το κεφάλι μου εντελώς.
Juliane Koepcke στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης Koepcke


σύντομα αναγκάστηκε να επιβιβαστεί σε ένα αεροπλάνο και πάλι, όταν μετακόμισε στη Φρανκφούρτη το 1972 Ξαφνικά ο θόρυβος σταμάτησε και ήμουν έξω από το αεροπλάνο. Ήμουν σε μια ελεύθερη πτώση, δεμένη στο κάθισμα πάγκο μου και κρέμεται το κεφάλι-πέρα από-τακούνια. Ο ψίθυρος του ανέμου ήταν ο μόνος θόρυβος θα μπορούσα να ακούσω.
Ένιωσα εντελώς μόνη.
Θα μπορούσα να δω τον ουρανό της ζούγκλας γυρίζοντας προς το μέρος μου. Στη συνέχεια έχασα τις αισθήσεις μου και θυμάμαι τίποτα από τον αντίκτυπο. Αργότερα έμαθα ότι το αεροπλάνο είχε σπάσει σε κομμάτια περίπου δύο μίλια πάνω από το έδαφος.
Ξύπνησα την επόμενη μέρα και κοίταξε στον ουρανό. Η πρώτη σκέψη που είχα ήταν: «Εγώ επέζησα απώ ένα αεροπορικό δυστύχημα."
Μου φώναξε η μητέρα μου, αλλά άκουσα μόνο τους ήχους της ζούγκλας. Ήμουν εντελώς μόνη της.
Συνέχεια ανάγνωση τα κύρια ιστορία
LANSA πτήσης 508 Koepcke πέταξε σε ένα Lockheed Electra OB-R-941 Θα πετούσε από Λίμα προς Πουκάλπα, Περού
Όλα τα 91 άλλα άτομα σκοτώθηκαν επί του σκάφους
Είχα σπάσει την κλείδα μου και είχε κάποιες βαθιές περικοπές στα πόδια μου, αλλά οι τραυματισμοί μου δεν ήταν σοβαρές. Κατάλαβα αργότερα ότι είχα μια ρήξη συνδέσμων στο γόνατο μου, αλλά μπορούσα να περπατήσω.
Πριν από τη συντριβή, είχα περάσει ένα και ενάμιση χρόνο με τους γονείς μου στο σταθμό της έρευνας τους μόλις 30 μίλια μακριά. Έμαθα πολλά για τη ζωή στο δάσος, ότι δεν ήταν πάρα πολύ επικίνδυνο. Δεν είναι η πράσινη κόλαση όπως ο κόσμος σκέφτεται πάντα.
Θα μπορούσα να ακούσω τα αεροπλάνα γενικά να ψάχνουν για το ναυάγιο, αλλά ήταν ένα πολύ πυκνό δάσος και δεν θα μπορούσαν να με δούν.
Φορούσα ένα πολύ κοντό, αμάνικο μίνι φόρεμα  λευκό και σανδάλια. Είχα χάσει ένα παπούτσι, αλλά εγώ συνέχισα την άλλη, επειδή είμαι πολύ κοντόφθαλμη και είχε χάσει τα γυαλιά μου, γι 'αυτό χρησιμοποιείται εκείνο το παπούτσι να προλειάνουν το έδαφος μπροστά μου καθώς περπατούσα.
Τα φίδια είναι καμουφλαρισμένοι υπάρχουν και μοιάζουν με ξερά φύλλα. Ήμουν τυχερή που δεν τους ικανοποιεί ή ίσως απλά ότι εγώ δεν τους βλέπω.
Juliane Koepcke με τη μητέρα της σε 14 Juliane ζούσαν στη ζούγκλα και ήταν στο σπίτι από τη μητέρα και τον πατέρα της όταν ήταν 14 ετών
Βρήκα ένα μικρό κολπίσκο και περπάτησε στο νερό γιατί ήξερα ότι ήταν ασφαλέστερο.
Στο τόπο της συντριβής είχα βρει μια τσάντα με γλυκά. Όταν  τελειώσαν  δεν είχα τίποτα να φάω περισσότερο και ήμουν πολύ φοβισμένη από πείνα.
Ήταν πολύ ζεστό και πολύ υγρό και έβρεχε αρκετές φορές την ημέρα. Αλλά ήταν κρύο το βράδυ και να είσαι μόνος σε αυτό το μίνι-φόρεμα ήταν πολύ δύσκολα.
Την τέταρτη μέρα, άκουσα το θόρυβο ενός γύπα βασιλιά προσγείωση οποία αναγνωρίζεται από το χρόνο μου σε ίστορίες των γονιών μου.
Φοβόμουν, γιατί ήξεραν ότι μόνο προσγειωθεί όταν υπάρχει πολλή κουρούνα και ήξερα ότι ήταν φορείς από τη συντριβή.
Όταν γύρισα σε μια γωνία στον κολπίσκο, βρήκα έναν πάγκο με τρεις επιβάτες έχωσε το κεφάλι στη γη.
Φίδια, αράχνες και τα κουνούπια ήταν μεγαλύτερες αντιπάλους της Koepcke
 Σε ένα σημείο σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να χάσει το χέρι της σε μια προσβολή ιδιοτροπία Ανοιχτόχρωμο δέρμα της ήταν επίσης βαριά εγκαύματα, όπου το φόρεμα είχε αντιγράψει
Περπάτησε στα ρέματα όπου θα μπορούσε να αποφύγει τα φυτά δηλητήριο στο πάτωμα ζούγκλα
Piranhas ήταν μια μεγάλη απειλή , αλλά μόνο σε ρηχά νερά κι έτσι Περιπλανήθηκε μέσα ρεύμα Έχει αντιμετώπισε αλιγάτορες, αλλά ήξεραν ότι σπάνια οι άνθρωποι επιτέθηκαν
Είχα παραλύσει από τον πανικό. Ήταν η πρώτη φορά που είχα δει ένα νεκρό σώμα.Σκέφτηκα τη μητέρα μου θα μπορούσε να είναι ένα από αυτά, αλλά όταν άγγιξε το πτώμα με ένα ραβδί, είδα ότι τα νύχια των ποδιών της γυναίκας ήταν βαμμένα - η μητέρα μου ποτέ δεν είχε βαμμένα νύχια της.Εστάνθηκα αμέσως ανακούφιση, αλλά στη συνέχεια αισθάνθηκε ντροπή αυτής της σκέψης.Από την 10η ημέρα δεν μπορούσα να σταθεί σωστά και άρχισα κατά μήκος της άκρης του μεγαλύτερου ποταμού που είχα βρεθεί. Ένιωσα τόσο μόνη, σαν να ήμουν σε ένα παράλληλο σύμπαν, μακριά από κάθε ανθρώπινο ον.Νόμιζα ότι ήταν παραισθήσεις, όταν είδα μια πραγματικά μεγάλη βάρκα. Όταν πήγα κοντά και την αγγίξα και συνειδητοποίησε ότι ήταν αληθινή, ήταν σαν μια βολή αδρεναλίνη.Αλλά [τότε είδα] υπήρχε ένα μικρό μονοπάτι μέσα στη ζούγκλα, όπου βρήκα μια καλύβα με στέγη φύλλο φοίνικα, με εξωλέμβια μηχανή και ένα λίτρο βενζίνης.

Είχα μια πληγή στο δεξί του χέρι πάνω μου. Ήταν γεμάτες με σκουλήκια, περίπου ένα εκατοστό. Θυμήθηκα το σκυλί μας είχε την ίδια λοίμωξη και ο πατέρας μου είχε βάλει κηροζίνης σε αυτό, γι 'αυτό αναρροφάται από τη βενζίνη και εγκαταλειπουν στην πληγή.Ο πόνος ήταν έντονος, όπως τα σκουλήκια προσπάθησαν να ησέλθουν περαιτέρω στην πληγή. Έβγαλα περίπου 30 σκουλήκια και ήταν πολύ περήφανος για τον εαυτό μου. Αποφάσισα να περάσω τη νύχτα εκεί.Την επόμενη μέρα άκουσα τις φωνές πολλών ανδρών έξω. Ήταν σαν να ακούω τις φωνές των αγγέλων.
Juliane γιόρτασε το σχολείο αποφοίτησης του μπάλα το βράδυ πριν από το κραχ..
  Όταν με είδαν,  ανησύχησαν και σταμάτησαν να μιλάνε. Νόμιζαν ότι ήταν ένα είδος θεάς νερό - ένας αριθμός από το τοπικό θρύλο, που είναι ένα υβρίδιο ενός δελφινιού νερό και ένα ξανθό, λευκό δέρμα-γυναίκα.Αλλά εγώ ο ίδια μήλησα στην ισπανική γλώσσα και εξήγησα τι είχε συμβεί. Θα αντιμετωπίζονται πληγές μου και μου έδωσαν κάτι να φάω και την επόμενη μέρα με πήγαν πίσω στον πολιτισμό.Η μέρα μετά τη διάσωση μου, είδα τον πατέρα μου. Θα μπορούσε να μιλήσει και μόλις στην πρώτη στιγμή που είχαμε μόλις ο ένας τον άλλον.Για τις επόμενες ημέρες, ο μανιωδώς αναζήτηση για ειδήσεις της μητέρας μου. Στις 12 Ιανουαρίου βρήκαν το σώμα της.Αργότερα ανακάλυψα ότι επέζησε επίσης τη συντριβή, αλλά τραυματίστηκε άσχημα και δεν μπορούσε να κινηθεί. Πέθανε αρκετές ημέρες αργότερα. Φοβάμαι να σκεφτώ τι τελευταίες μέρες της πώς θα ηταν.
 Eπιμέλεια planet stars με πληροφορίες πηγη  ΒΒC

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...