«Να γιατί έκανα τοπλες φωτογράφηση», εξηγεί η Sunny Μπαλτζή [εικόνες]

Όταν η στιχουργός Sunny Μπαλτζή αποφάσισε μέσα στο καλοκαίρι να γδυθεί, να βραχεί και να δείξει τα τατού της -για λογαριασμό του περιοδικού Inked- προκάλεσε ένα μικρό ντόρο. Τώρα που αυτός καταλάγιασε εκείνη τον αναζωπυρώνει απαντώντας σε εβδομαδιαίο περιοδικό για το γιατί το έκανε...

«Ο καθένας ονομάζει την φωτογράφηση όπως θέλει. Εδώ ταιριάζει αυτό που είχε πει ο Federico Fellini: "Μη μου λέτε τι κάνω. Δε θέλω να ξέρω!". Αν ήταν στο χέρι μου, θα ήταν πιο extreme το concept. Για μένα, η συγκεκριμένη φωτογράφηση είναι τόσο προκλητική όσο το να κάνω στριπτίζ σε πλαζ γυμνιστών!».
Αυτό δήλωσε η γνωστή στιχουργός στο περιοδικό Εγώ Weekly σχετικά με την πιο σέξι φωτογράφηση που έχει κάνει στην ζωή της, με εκείνη βρεγμένη και ημίγυμνη σε πλυντήριο αυτοκινήτων.
Ίσως η εξήγηση να βρίσκεται σε μια απάντηση που είχε δώσει στην συνέντευξη που συνόδευε την περιβόητη φωτογράφησή της στο Inked, όταν και δήλωσε -σχετικά με την συμμετοχή της σε μεσημεριανή εκπομπή \
«Το trash είναι μια πολύ σχετική έννοια. Μπορεί να το βρεις ακόμα και σε πράγματα που εξ όψεως φαντάζουν σοβαρά. Όπως και να έχει, αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες μου. Είμαι πολύ μοναχικός και εσωστρεφής άνθρωπος, κάποιες φορές βγαίνω από το καβούκι μου και κάνω μια τρέλα είτε από περιέργεια είτε από ανάγκη, αλλά μετά επιστρέφω και πάλι στη φυσική μου κατάσταση».








πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...