ΕΨΑ: «Θέλουμε να γίνουμε πρωτοπόροι στα αναψυκτικά με στέβια»

Να αναδειχθεί ως η κορυφαία και η πλέον καινοτόμα βιομηχανία στην κατηγορία αναψυκτικών με στέβια στοχεύει η ΕΨΑ. Ήδη, όπως αναφέρει μιλώντας στην «Η» ο γενικός διευθυντής της Βολιώτικης εταιρείας Μιχάλης Τσαούτος, τα σχετικά προϊόντα που λανσάρει.
η ΕΨΑ (ΕΨΑ light) σημειώνουν τεράστια επιτυχία και μάλιστα ειδικές κατηγορίες καταναλωτών όπως οι διαβητικοί τα έχουν υποδεχθεί με μεγάλο ενθουσιασμό καθώς μπορούν να τα απολαμβάνουν χωρίς να φοβούνται για την υγεία τους. Να σημειωθεί πως η ΕΨΑ ήταν η πρώτη που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά αναψυκτικά με στέβια ύστερα από την άρση του εμπάργκο από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο εν λόγω φυσικό γλυκαντικό στα τέλη του 2011. Ο κ. Τσαούτος δεν αποκλείει να υπάρξουν νέα προϊόντα σε αυτή την κατηγορία το επόμενο διάστημα αλλά και νέες συνεργασίες όπως αυτή που υπέγραψε πρόσφατα με την εταιρεία M5, από την οποία προέκυψε η υγρή στέβια (light drops) που χρησιμοποιείται ως γλυκαντικό για τον καφέ και τα διάφορα ροφήματα. Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Τσαούτο θα συνεχισθούν «στο μέτρο του δυνατού» οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες καθώς όπως χαρακτηριστικά λέει οι καταναλωτές τις ζητάνε και ταυτόχρονα θα ενταθούν οι προσπάθειες προβολής της εταιρείας μέσα από το διαδίκτυο. Όσον αφορά στην κρύα αγορά, δηλαδή εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ η εταιρεία ακολουθεί μια πιο συντηρητική πολιτική ανάπτυξης καθώς η επιδείνωση της ύφεσης και η κάμψη της κατανάλωσης έχουν κάνει πολύ πιο δύσκολη υπόθεση την είσπραξη των οφειλών.
Εξαγωγές
Την ίδια ώρα, έμφαση δίδεται στην ανάπτυξη των εξαγωγών σε νέες αγορές του εξωτερικού, με αιχμή τα βιολογικά και τα αναψυκτικά με στέβια. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία δίνει δυναμικό παρών στις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού για τα τρόφιμα και ποτά, όπως της SIAL και της Anuga και επιπλέον βρίσκεται σε συνομιλίες για την επέκταση της παρουσίας της στις ώριμες αγορές της Ευρώπης όπως της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Αγγλίας αλλά και σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Αυστραλία, όπου υπάρχει έντονο το στοιχείο της ελληνικής ομογένειας.
Πωλήσεις
Όσον αφορά στην πορεία των εργασιών, ο κ. Τσαούτος επισημαίνει ότι μέχρι στιγμής οι πωλήσεις κινούνται με έντονα ανοδικούς ρυθμούς κυρίως λόγω των αναψυκτικών με στέβια που παρασύρουν προς τα πάνω όλες τις κατηγορίες της εταιρείας ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ανανέωση της εμφάνισης των προϊόντων (rebranding). Στόχος για το σύνολο του 2012 είναι οι πωλήσεις να αυξηθούν 30% και να ξεπεράσουν τα 11 εκατ. ευρώ και παράλληλα να υπάρξουν κέρδη έναντι ζημιών την περυσινή χρονιά.
 Του Γιώργου Μανέττα
phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...