Εμείς θα εξακολουθούμε να κάνουμε δίσκους..

«Εχω πάντα στο μυαλό μου έναν διαφορετικό ήχο για τη δική σου φωνή...» έλεγε επί χρόνια στον Γιώργο Νταλάρα ο Νίκος Αντύπας.«Εχω πάντα στο μυαλό μου έναν διαφορετικό ήχο για τη δική σου φωνή...» έλεγε επί χρόνια στον Γιώργο Νταλάρα ο Νίκος Αντύπας..
Ωστόσο, παρότι οι δυο τους έχουν μοιραστεί πολλές καλλιτεχνικές στιγμές, κυρίως σε συναυλίες στο εξωτερικό, δεν είχαν συναντηθεί ποτέ δισκογραφικά. Ποτέ μέχρι σήμερα, αφού ο ερμηνευτής ένιωσε πως ήρθε επιτέλους η στιγμή να «βουτήξει» στα διαφορετικά μουσικά νερά του συνθέτη.
«Τι θα πει έτσι είναι» τιτλοφορείται η πρώτη τους ολοκληρωμένη δισκογραφική συνεργασία, η οποία εκφράζεται μέσα από δέκα νέα τραγούδια, όλα σε μουσική του Νίκου Αντύπα και στίχους Μ. Γκανά, Μ. Ελευθερίου, Γ. Ευαγγελάτου και Ν. Μωραΐτη. Τραγούδια που φλερτάρουν έντονα με το ροκ στοιχείο, περιηγούνται όμως και σε άλλα μουσικά μονοπάτια με ήχους μεσογειακούς, παραδοσιακούς, ακόμη και λαϊκούς. Οπως εξάλλου εξομολογήθηκε στη χθεσινή παρουσίαση ο συνθέτης των κομματιών, «αυτός ο δίσκος περιέχει τον Αντύπα των νεανικών μου χρόνων που έπαιζε ροκ μουσική...».
Για τον Γιώργο Νταλάρα πάλι αυτή η δουλειά ήταν ένα ακόμη μουσικό ταξίδι σε κάτι διαφορετικό: «Ο Αντύπας αφαίρεσε κάποια πράγματα από την ερμηνεία μου προσθέτοντάς μου όμως παράλληλα μια νέα ερμηνευτική πλευρά, διαφορετική απ' όσες είχα παρουσιάσει μέχρι σήμερα», υπογράμμισε ο ερμηνευτής.
Οσο για τις δύσκολες εποχές που διανύουμε ο Γιώργος Νταλάρας είπε χαρακτηριστικά: «Εμείς θα εξακολουθούμε να κάνουμε δίσκους. Ισως δεν ξέρουμε να κάνουμε και τίποτε άλλο. Αυτή είναι η δουλειά μας. Η ζωή συνεχίζεται. Θα ήταν περίεργο να στερήσουμε από τους εαυτούς μας αυτό που μας γεμίζει τόσο και από τον κόσμο αυτό που του δίνει χαρά κι ελπίδα στις δύσκολες στιγμές».
Ο Γιώργος Νταλάρας θα πραγματοποιήσει μια σειρά εμφανίσεων, που θα ξεκινήσουν στις 19 και 20 του μήνα στη Θεσσαλονίκη, θα συνεχιστούν στο αθηναϊκό «Gazarte» στις 23-24- 30 Νοεμβρίου και την 1η Δεκεμβρίου, και κάποιες ακόμη συναυλίες, μέσα στον Δεκέμβριο, στο «Ακροπόλ'.

Αναστασία Κουκά  πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...