«Στα μονοπάτια της ψυχής μου» με νησιώτικα

Την αγάπη της για τη νησιωτική μουσική παράδοση, η οποία είναι βαθιά συνδεδεμένη με τη ζωή της από τα παιδικά της χρόνια, εκφράζει η Βούλα Λυερού μέσα από τη νέα της δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Στα μονοπάτια της ψυχής μου»..

Την αγάπη της για τη νησιωτική μουσική παράδοση, η οποία είναι βαθιά συνδεδεμένη με τη ζωή της από τα παιδικά της χρόνια, εκφράζει η Βούλα Λυερού μέσα από τη νέα της δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Στα μονοπάτια της ψυχής μου».
Το CD περιλαμβάνει συνολικά 38 κομμάτια, ζωντανά ηχογραφημένα. Τα περισσότερα από αυτά είναι νησιώτικα τραγούδια γνωστών συνθετών όπως ο Γιώργος Κονιτόπουλος, ο Στάθης Κουκουλάρης, ο Νίκος Γούναρης, ο Χρήστος Κολοκοτρώνης κ.ά.
Υπάρχουν όμως και επτά καινούργια τραγούδια τα οποία δισκογραφούνται για πρώτη φορά. «Πάντα μου άρεσε να τραγουδάω παλιά τραγούδια, είτε αυτά είναι παραδοσιακά νησιώτικα είτε λαϊκά είτε δημοτικά. Μου γλυκαίνουν την καρδιά και την ψυχή μου, με οδηγούν πίσω στα παιδικά και νεανικά μου χρόνια, σε ανθρώπους αγαπημένους που έχουν φύγει, σε πανηγύρια, σε γλέντια και γιορτές», λέει η Βούλα Λυερού.
πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...