Ποιο τραγούδι ακούει πριν από το sex;

Πιο αισθησιακή από ποτέ φωτογραφίζεται η Beyonce για το GQ, από τον διάσημο φωτογράφο Terry Richardson. Η superstar αφήνει πίσω τις αναστολές της και πετά τα ρούχα στην άκρη όπως και τις ντροπές της.
Αποκαλυπτική τόσο ως προς την αμφίεση όσο και ως προς τις εξομολογήσεις της, η Beyonce δείχνει πόσο έχει ωριμάσει βιώνοντας τη θηλυκότητά της στο έπακρο.

"Όταν φοβάμαι, αφήνομαι στον φόβο, τον επιτρέπω, τον απελευθερώνω, προχωράω. Πιστεύω ότι πρέπει να ακούσω το Make love to me και μετά να κάνω έρωτα στον άνδρα μου", αποκαλύπτει η σταρ και μιλά ακόμη και για το σύμβολο γυναικείς δύναμης που έχει καταστεί παγκοσμίως."Τώρα ξέρω ότι είμαι πανίσχυρη. Είμαι πιο ισχυρή απ' όσο μπορεί το μυαλό μου να χωρέσει ή να αντιληφθεί!", τονίζει η ίδια στη συνέντευξή της και προσθέτει "Έχω εργαστεί πολύ σκληρά από την παιδική μου ηλικία ώστε ώσπου να γίνω 30 χρονών είχα πετύχει τον στόχο μου, μπορούσα να κάνω ό,τι ήθελα. Το πέτυχα. Αισθάνομαι πολύ τυχερή να βρίσκομαι σ' αυτήν τη θέση".Για τη μητρότητα και την κόρη της αναφέρει: "Αγαπώ τη δουλειά μου, αλλά είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Τη χρειάζομαι. Επειδή πριν γεννήσω, ήταν η μοναδικήφορά στη ζωή μου, σε ολόκληρη τη ζωή μου, που είχα χαθεί".







ΠΗΓΗ: DAILY MAIL

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...