Ποιός κρύβεται πίσω από το «Stay» της Ριάνα;

Ένας νέος αμερικανός καλλιτέχνης από την Λουιζιάνα, ο Μίκι Έκο κατάφερε να κερδίσει όχι μόνο την προσοχή των μέσων μαζικής ενημέρωσης αλλά και το ενδιαφέρον της Ριάνα, χάρις στο τραγούδι του, «Stay».


Το συγκεκριμένο τραγούδι που γράφτηκε από τον Έκο και τον Τζάστιν Πάρκερ, άρεσε πολύ στη διάσημη τραγουδίστρια, η οποία αποφάσισε να το συμπεριλάβει σε δική της βέβαια διασκευή στον τελευταίο της δίσκο, το «Unapologetic» και να το οδηγήσει στην κορυφή των τσαρτς

«Έγραψα αυτό το τραγούδι για μένα και το συνέθεσα μαζί με τον φίλο μου τον Τζάστιν Πάρκερ, εδώ στο Λονδίνο, πριν από ένα χρόνο. Και μέχρι σήμερα, κανείς μας δεν ξέρει πώς το άκουσε η Ριάνα. Ο διευθυντής της εταιρίας μου απλά μου τηλεφώνησε μια μέρα και μου είπε: Η Ριάνα άκουσε το τραγούδι «Stay» και θέλει να το βάλει στο δίσκο της. Άρχισα να γελάω και έκλεισα το τηλέφωνο. Τότε με ξανακάλεσαν και μου λένε ότι σοβαρολογούνε. Και εγώ είπα ναι, χωρίς να σκεφτώ καθόλου τι σήμαινε όλο αυτό» ομολογεί ο αμερικανός μουσικός.

Το «Stay» έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια από τους
μουσικούς κριτικούς. Το σινγκλ έχει φτάσει στην πρώτη πεντάδα στη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία και τη Σκωτία. Βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα στη Νέα Ζηλανδία και στα πρώτα είκοσι τραγούδια στην Αυστραλία, την Αυστρία, τη Γαλλία και τη Γερμανία.
Πέρα από τη συνεργασία του με τη διάσημη τραγουδίστρια, ο Έκο δουλεύει αυτή την περίοδο καινούργιο υλικό από το οποίο έχει κυκλοφορήσει το σινγκλ «Pull Me Down».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...