Συνέντευξη στο βρετανικό ELLE Η Rihanna μιλάει για όλα!

Την ώρα που η συμφιλίωση της Rihanna με τον Chris Brown συγκλόνισε τον κόσμο της σόουμπιζ και διαίρεσε κριτικούς και θαυμαστές της, η διάσημη τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο βρετανικό περιοδικό ELLE αποκάλυψε πως η σχέση τους θα μπορούσε να κρατήσει για πάντα, αλλά και ότι οι δυο τους θα μπορούσαν να κάνουν παιδιά μαζί. 


Η RiRi, ακόμη, μεταξύ άλλων, μίλησε για τους λόγους που αισθάνεται υποχρεωμένη να μοιράζεται τόσες πολλές στιγμές από τη ζωή της μέσω των social media, αλλά και για τις ελπίδες που θρέφει για το μέλλον της.



«Τώρα που πλέον είμαστε ενήλικες μπορούμε να τα κάνουμε όλα σωστά. Κάναμε μια ολοκαίνουργια αρχή και είμαι ευγνώμων για αυτό. Αυτή τη στιγμή είναι ό,τι ακριβώς θέλουμε, μια εξαιρετική φιλία που δε μπορεί τίποτα να τη σπάσει», είπε για τη σχέση της με τον  Brown η 25χρονη τραγουδίστρια.




Όσο για το γεγονός ότι έχει υπερεκθέσει τον εαυτό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ίδια απάντησε: «Ανεβάζω στο Instagram τα πάντα για τη ζωή μου, από κάπνισμα χόρτου έως ένα στριπτίζ σε κάποιο κλαμπ ή εμένα να διαβάζω έναν στίχο της Αγίας Γραφής - πόσο τρελό, το ξέρω! - Ή ανεβάζω φωτογραφίες παρέα με τον καλύτερο φίλο μου, ο οποίος τυχαίνει  να είναι ο Chris. Όλοι ήθελαν να μάθουν τι συμβαίνει στη ζωή μου. Είναι τοξικομανής; Όχι, είναι αλκοολική; Όχι, είναι ένα θύμα; Τότε ήταν που χτύπησα τατουάζ στο σώμα μου ένα όπλο ως σύμβολο της δύναμης. Ποτέ δεν θα είμαι  θύμα. Για αυτό ανεβάζω φωτογραφίες με εμένα να καπνίζω χόρτο. Για να πω  την αλήθεια για τον εαυτό μου».




Η Rihanna δε αποκάλυψε πως ο μόνος άνθρωπος τον οποίο φοβάται σε όλο τον κόσμο είναι η μητέρα της. «Πραγματικά, την τρέμω», σχολίασε σχετικά.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...