Η Red Bull έκανε το 1-2 με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ, ωστόσο η επιτυχία της ομάδας επισκιάστηκε από την «κόντρα» των δύο οδηγών για τη νίκη.
Εκνευρισμένος ο αυστραλός οδηγός «άδειασε» την ίδια την ομάδα του στο βάθρο των νικητών αρνούμενος να πανηγυρίσει:.
Στον 46ο γύρο ο τρις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Φέτελ, χρησιμοποίησε και το... περιθώριο της πίστας για να προσπεράσει τον ομόσταυλό του στη Red Bull, σε ένα ακόμη χαρακτηριστικό περιστατικό εύνοιας μιας ομάδας προς τον πρώτο τη τάξει οδηγό και εις βάρος του δεύτερου.
Αργότερα ο Φέτελ ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα και από τον Γουέμπερ λέγοντας πως «παρεξήγησε» τις εντολές της Red Bull όταν προσπέρασε τον ομόσταυλό του με τρόπο που έθεσε σε κίνδυνο και τα δύο αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται στην ενδοσυνεννόηση μεταξύ οδηγών και κέντρου ελέγχου, ο Φέτελ απαιτούσε σε όλη την κούρσα να διατάξουν τον Γουέμπερ να του παραχωρήσει στο προβάδισμα γιατί τον θεωρούσε αργό, μολονότι ο Αυστραλός είχε κάνει έναν εξαιρετικό αγώνα.
Οταν από τη Red Bull αρνήθηκαν να το κάνουν, απαντώντας του χαρακτηριστικά ότι «είναι ανόητο» και πως πρέπει να παραμείνει σε απόσταση ασφαλείας από τον προπορευόμενο Αυστραλό, ο Φέτελ έκανε ένα παράτολμο προσπέρασμα στον Γουέμπερ λίγο πριν από το τέλος του Γκραν Πρι της Μαλαισίας, διακινδυνεύοντας τη νίκη και των δύο.
Ο αυστραλός πιλότος που έχει μακριά κόντρα με τον Φέτελ είπε ότι ο Γερμανός παράκουσε τις εντολές, αλλά επειδή είναι ο «αγαπημένος» στην ομάδα το περιστατικό θα περάσει χωρίς συνέπειες.
Ο τεχνικός διευθυντής Χέλμουτ Μάρκο παραδέχθηκε μετά την κούρσα στη Μαλαισία ότι η κατάσταση ανάμεσα στον Φέτελ και τον Γουέμπερ έχει «ξεφύγει από τον έλεγχο». Ο Κρίστιαν Χόρνερ, επικεφαλής της ομάδας της Red Bull είπε ότι η επιθυμία του Φέτελ να νικήσει ήταν μεγαλύτερη από την επιθυμία της ομάδας να αποφύγει να επαναληφθεί το προ ετών περιστατικό της Κωνσταντινούπολης, όταν στον ανταγωνισμό τους για να κερδίσουν τράκαραν και κατέστρεψαν τα μονοθέσιά τους.
«Ο Φέτελ λέει ότι δεν άκουσε την εντολή. Προφανώς επέλεξε να ακούσει ό,τι ήθελε να ακούσει. Είναι πιλότος αγώνων, είναι ανταγωνιστικός, είναι πεινασμένος. Δεν έγινε πρωταθλητής επειδή δεν ωθεί τα πράγματα στα όρια. Σήμερα το έκανε με τον συναθλητή του και την ομάδα του», είπε ο Κρίστιαν Χόρνερ.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε στην 27η νίκη της καριέρας του - και την τρίτη στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας, όσες ο Μίχαελ Σουμάχερ και ο Φερνάντο Αλόνσο - αν και πέρασε από συμπληγάδες για να τα καταφέρει.
Μπορεί να είχε μία πολύ καλή εκκίνηση και να έφυγε πρώτος, αλλά στη συνέχεια αντιμετώπισε τον πολύ δυνατό σήμερα Λιούις Χάμιλτον. Οι δύο πιλότοι έδωσαν μάχες εντός και εκτός πίστας αφού Red Bull και Mercedes έπαιξαν πολύ καλά το παιχνίδι των πιτς, συνδράμοντας στην προσπάθεια των πιλότων τους.
Και αυτό φάνηκε από τη σημερινή κατάταξη. Στις δύο πρώτες θέσεις οι «κόκκινοι ταύροι» με τους Φέτελ και Γουέμπερ και στις δυο επόμενες οι Mercedes των Χάμιλτον και Ρόζμπεργκ.
PHGH
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου