Η εταιρεία Turboshaft FZE ανακηρύχτηκε ως προτιμητέος αγοραστής στη
διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση των δύο αεροσκαφών Airbus
A340-300, υποβάλλοντας προσφορά ύψους 4,2 εκατ. δολαρίων.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, στις 7 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ενώπιον του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου η αποσφράγιση του φακέλου των οικονομικών προσφορών των εταιρειών Magellan Aviation Services Limited και Turboshaft FZE.
Τότε, το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να ελεγχθούν οι φάκελοι των οικονομικών προσφορών και να συνεδριάσει εκ νέου για την κατακύρωση του διαγωνισμού.
Από τον έλεγχο προέκυψε ότι η Turboshaft FZE υπέβαλε την υψηλότερη οικονομική προσφορά και ανακηρύχτηκε ως προτιμητέος αγοραστής, σε συμφωνία με τους όρους και τα προβλεπόμενα της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφορών.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής και η υπογραφή του συμβολαίου υπόκειται στον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Τα δύο αεροσκάφη είχαν αγοραστεί το 1999 από την παλαιά Ολυμπιακή Αεροπορία με χρηματοδοτική μίσθωση.
Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο τα αεροσκάφη στοίχιζαν στο Δημόσιο περί τα 800.000 ευρώ.
Τα σύγχρονα αυτά αεροπλάνα μεγάλων αποστάσεων του πρώην εθνικού μας αερομεταφορέα αποτιμήθηκαν το 2009 έναντι του ποσού των 45 εκατ. ευρώ το καθένα.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, στις 7 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ενώπιον του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου η αποσφράγιση του φακέλου των οικονομικών προσφορών των εταιρειών Magellan Aviation Services Limited και Turboshaft FZE.
Τότε, το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να ελεγχθούν οι φάκελοι των οικονομικών προσφορών και να συνεδριάσει εκ νέου για την κατακύρωση του διαγωνισμού.
Από τον έλεγχο προέκυψε ότι η Turboshaft FZE υπέβαλε την υψηλότερη οικονομική προσφορά και ανακηρύχτηκε ως προτιμητέος αγοραστής, σε συμφωνία με τους όρους και τα προβλεπόμενα της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφορών.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής και η υπογραφή του συμβολαίου υπόκειται στον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Τα δύο αεροσκάφη είχαν αγοραστεί το 1999 από την παλαιά Ολυμπιακή Αεροπορία με χρηματοδοτική μίσθωση.
Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο τα αεροσκάφη στοίχιζαν στο Δημόσιο περί τα 800.000 ευρώ.
Τα σύγχρονα αυτά αεροπλάνα μεγάλων αποστάσεων του πρώην εθνικού μας αερομεταφορέα αποτιμήθηκαν το 2009 έναντι του ποσού των 45 εκατ. ευρώ το καθένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου