File:China banner High-speed rail in China.jpg

Η Κίνα δημιούργησε πρόσφατα ένα σιδηροδρομικό δίκτυο επιβατών υψηλής ταχύτητας και συνεχίζει να επεκτείνεται γρήγορα. Τα τρένα είναι παρόμοια με τη γαλλική TGV, τη γερμανική ICE, ή την ιαπωνική Shinkansen. Οι πρώτες γραμμές τέθηκαν σε λειτουργία το 2006 και το συνολικό σχέδιο απαιτεί 20 χιλιόμετρα χιλιόμετρα έως το 2020. Πάνω από 10.000 χιλιόμετρα (6000-μίλια μίλια) ήταν ήδη σε λειτουργία από το 2013, καθιστώντας το σύστημα της Κίνας το μεγαλύτερο δίκτυο μεγάλης ταχύτητας στον κόσμο.Τα νέα τρένα θα αρχίσουν τη λειτουργία στις 6 Δεκέμβρη!!!


Αυτά είναι εύκολα ο καλύτερος τρόπος να φτάσετε στην Κίνα όπου είναι διαθέσιμος. Τα τρένα είναι καθαρά, άνετα και μοντέρνα. Το κάθισμα είναι συγκρίσιμο με αυτό σε ένα αεροπλάνο ή ακόμα καλύτερα. Τα περισσότερα εισιτήρια προορίζονται για καθορισμένες θέσεις. τα εισιτήρια χωρίς έδρα πωλούνται μερικές φορές σε περιορισμένο αριθμό αλλά, σε αντίθεση με τα κανονικά κινεζικά τρένα, δεν υπάρχει ποτέ τρελός συντριβή με περισσότερους ανθρώπους να κάθονται στα διάδρομα παρά σε θέσεις. Επίσης, σε αντίθεση με άλλα τρένα, δεν επιτρέπεται το κάπνισμα, ούτε καν μεταξύ των καροτσιών. Οι τιμές είναι λογικές κατά τα δυτικά πρότυπα και στις περισσότερες διαδρομές οι αναχωρήσεις είναι συχνές.











Παρόλο που η Κίνα διαθέτει μια καλά αναπτυγμένη και προηγμένη υποδομή αερολιμένων, η χώρα πάσχει από περιβόητες καθυστερήσεις των πτήσεων, ενώ το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας είναι πολύ ακριβές.




Παρόλο που η πτήση από το Πεκίνο προς τη Σαγκάη (για παράδειγμα) είναι μικρότερη από την πορεία της αμαξοστοιχίας, αφού πάρετε το χρόνο ταξιδιού προς / από το αεροδρόμιο και την πιθανότητα μεγάλων καθυστερήσεων, η σιδηροδρομική σύνδεση είναι πολύ πιο ελκυστική.






Τα γρήγορα τρένα ονομάζονται CRH , China High-Speed ​​Rail. Σε ορισμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς υπάρχει ξεχωριστό γραφείο εισιτηρίων CRH ή ακόμη και αυτόματες μηχανές πώλησης. σε άλλα, τα εισιτήρια CRH πωλούνται σε ξεχωριστούς μετρητές στο κεντρικό γραφείο εισιτηρίων. Και στις δύο περιπτώσεις, αναζητήστε μόνο τα σήματα ή το λογότυπο "CRH".






Οι ταχύτητες που επιτυγχάνονται ποικίλλουν σημαντικά από γραμμή σε γραμμή. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται επίσης ποικίλλει. Σχεδόν όλο το τροχαίο υλικό κατασκευάζεται τώρα στην Κίνα, αλλά μεγάλο μέρος της τεχνολογίας προέρχεται από το εξωτερικό. Η καναδική εταιρεία Bombardier, η ιαπωνική Kawasaki, η γερμανική Siemens (κατασκευαστής του ICE) και η ευρωπαϊκή εταιρεία Alstom (κατασκευαστής του TGV) συμμετείχαν. Πιο πρόσφατα, ορισμένες νέες γραμμές έχουν υιοθετήσει μεμονωμένα σχέδια εσωτερικού χρώματος και ντεκόρ για να τονίσουν την περιοχή στην οποία λειτουργούν, ωστόσο τα περισσότερα τρένα ακολουθούν μια τυπική παλέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...