Ο Ferdinand Dudenhoeffer, διευθυντής του CAR Center Automotive Research Duisburg, δήλωσε ότι οι βασικοί κατασκευαστές μπαταριών στην Κίνα κατασκευάζουν τώρα εργοστάσια κυψελών μπαταριών με μεγάλες επενδύσεις στη Γερμανία, φέρνοντας έτσι τεχνολογία στη χώρα.
«Η Κίνα βοηθά έτσι τη Γερμανία να εφαρμόσει πιο γρήγορα φιλικές προς το κλίμα στρατηγικές», είπε ο Ντουντενχόφερ στο Xinhua.
Η κυβέρνηση της Γερμανίας στοχεύει να έχει 15 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους μέχρι το 2030.
Εν τω μεταξύ, αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η NIO ή η BYD έφεραν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στην Ευρώπη, είπε.
Την Παρασκευή στην ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης στο Βερολίνο, η NIO παρουσίασε τρία νέα μοντέλα που προέρχονται από την πλατφόρμα NIO NT2, τα ET7, EL7 και ET5, για πελάτες στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία. Πέρυσι είχε ήδη εισέλθει στη νορβηγική αγορά.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η γερμανική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων και ο πάροχος υπηρεσιών κινητικότητας Sixt ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παραγγείλει 100.000 ηλεκτρικά οχήματα από την κινεζική BYD τα επόμενα έξι χρόνια.
Η Sixt έχει ήδη παραγγείλει «αρκετές χιλιάδες» αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα από την BYD. Τα πρώτα οχήματα θα είναι διαθέσιμα για πελάτες στην Ευρώπη - ξεκινώντας από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο - το τέταρτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με την εταιρεία.
"Είναι καλό για την αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ Γερμανίας και Κίνας να συνεργαζόμαστε με κινεζικές εταιρείες νέας ενέργειας που βασίζονται στην τεχνολογία. Εμείς οι Γερμανοί μαθαίνουμε πόσο προηγμένη είναι η κινεζική τεχνολογία και ενθαρρύνει περαιτέρω ανταλλαγές", δήλωσε ο Dudenhoeffer.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου