Πέθανε ο πατέρας του Γ.Καλλιάνου λόγω ολικής διάλυσης του ΕΣΥ – Ακόμα να παραιτηθεί ο Α.Γεωργιάδης

 Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 79 ετών, άφησε ο πατέρας του βουλευτής της ΝΔ Γιάννη Καλλιάνου λόγω της ολικής διάλυσης που χαρακτηρίζει το ΕΣΥ.

Φυσικά, ακόμα να παραιτηθεί από υπουργός Υγείας ο Α.Γεωργιάδης.

Ο Γιάννης Καλλιάνος τις προηγούμενες ώρες, είχε περιγράψει την σοβαρότητα της κατάστασης του πατέρα του, εκφράζοντας μάλιστα ακόμα και απειλές κατά των γιατρών για τον τρόπο που αντιμετώπισαν την οικογένεια του στο νοσοκομείο.

«Σήμερα κόπηκε η μισή μου ζωή. Ελπίζω ότι με τη βοήθεια της Παναγίας δεν θα κοπεί και η υπόλοιπη. Αυτό που έκαναν στον πατέρα μου θα το πληρώσουν ακριβά.»

Εξηγεί συγκεκριμένα: «Δεν θέλω να με λυπηθείτε, αλλά να ξεμπροστιάσω κάποιους που έφεραν την οικογένειά μου σε αυτή την κατάσταση. Ο πατέρας μου έχει σοβαρά προβλήματα υγείας, κάνει αιμοκάθαρση και έχει διαβήτη.

Πριν 15 ημέρες, μεταφέρθηκε στη Βούλα λόγω μαύρισμα του δακτύλου του από διαβητικό έλκος.

Στη Βούλα τον περιποιήθηκαν καλά, αλλά του είπαν ότι χρειάζεται να μεταφερθεί σε άλλο νοσοκομείο για την περίπτωσή του.

Στο νέο νοσοκομείο, ακρωτηριάστηκε το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού του. Πέντε ημέρες αργότερα, η κατάστασή του επιδεινώθηκε.

Ο αδερφός μου, που είναι γιατρός στην Κύπρο, ήρθε, τον είδε και πρότεινε να εισαχθεί σε ΜΕΘ.

Οι γιατροί μου είπαν ότι ο πατέρας μου είναι καλά, αλλά ο αδερφός μου επέμενε για την ΜΕΘ.»

«Δεν έχω πια δάκρυα. Τους παρακάλεσα να τον βάλουν σε ΜΕΘ. Σήμερα, ο πατέρας μου υπέστη ανακοπή και διασωληνώθηκε.

Όσοι έχουν περάσει αυτό που πέρασε ο πατέρας μου δεν μπορούν να φανταστούν τι τους περιμένει από εμένα και τον αδερφό μου. Είναι δύσκολα, αλλά ελπίζω να τα καταφέρει.»

 Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...