Η ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία αντιμετώπισε σοβαρές δυσκολίες λόγω των κυρώσεων της ΕΕ που απαγορεύουν στις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τον εναέριο χώρο της ΕΕ. Αυτό δήλωσε ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Adalbert Janz.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το πρόβλημα αυτό συζητείται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Υπενθύμισε ότι μετά την επιβολή κυρώσεων από την ΕΕ κατά της Ρωσίας, η Ρωσική Ομοσπονδία έκλεισε επίσης τον εναέριο χώρο της στους ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς, αναφέρει το RIA Novosti. Αυτό οδήγησε σε σημαντική αύξηση του χρόνου πτήσης προς την Ανατολική Ασία. Ωστόσο, αεροπορικές εταιρείες από άλλες χώρες, όπως η Κίνα, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τον ρωσικό εναέριο χώρο χωρίς να αντιμετωπίζουν παρόμοιους περιορισμούς. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δεν υπάρχει γενική συμφωνία για τις αεροπορικές υπηρεσίες μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Κίνας, οι κανόνες ρυθμίζονται από διμερείς συμφωνίες μεταξύ των χωρών της ΕΕ και της Κίνας. Έτσι, κάθε χώρα της ΕΕ θα πρέπει να αναλάβει ανεξάρτητα δράση σε διμερές επίπεδο κατά των κινεζικών αερομεταφορέων εάν υπάρχει πράγματι πρόβλημα αθέμιτου ανταγωνισμού, είπε ο Janz. Έτσι σχολίασε τα παράπονα των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών, που αναγκάζονται να μειώσουν τον αριθμό των πτήσεων προς την Κίνα και άλλους προορισμούς σε ασιατικές χώρες. Αυτές οι καταγγελίες σχετίζονται με την αδυναμία ανταγωνισμού με κινεζικές αεροπορικές εταιρείες και αερομεταφορείς από άλλες χώρες που χρησιμοποιούν τον ρωσικό εναέριο χώρο. Νωρίτερα, ο διευθύνων σύμβουλος της ολλανδικής αεροπορικής εταιρείας KLM, Marjan Rintel, κάλεσε την Ευρωπαϊκή Ένωση να λάβει μέτρα για τη στήριξη των ευρωπαϊκών αερομεταφορέων σε ανταγωνισμό με κινεζικές εταιρείες. Τόνισε ότι από το 2022, ο ρωσικός εναέριος χώρος έχει κλείσει για τα αεροσκάφη της ΕΕ, γεγονός που αυξάνει τον χρόνο πτήσης από την Ευρώπη προς την Ασία κατά δύο έως τέσσερις ώρες και αυτό οδηγεί σε υψηλότερες τιμές εισιτηρίων. Σύμφωνα με αυτήν, οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες φέρεται να έλαβαν ένα «άδικο» πλεονέκτημα επειδή μπορούν να πετούν μικρότερες βόρειες διαδρομές μέσω της Ρωσίας. «Η Ευρώπη θα πρέπει τουλάχιστον να εξετάσει πιθανούς τρόπους για την εξάλειψη αυτού του αθέμιτου ανταγωνισμού», είπε ο Rintel. Επιπλέον, ορισμένες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη αποφασίσει να ακυρώσουν πτήσεις προς την Κίνα. Για παράδειγμα, η British Airways σχεδιάζει να αναστείλει τις πτήσεις από το Λονδίνο προς το Πεκίνο για ένα χρόνο. Διαβάστε περισσότερα στη διεύθυνση https://www.pravda.ru/economics/2118398-avia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου