Ανοδική είναι τα τελευταία χρόνια η πορεία του κρητικού κρασιού που
«κατακτά» σταδιακά την ελληνική αγορά αλλά και αγορές του εξωτερικού,
ωστόσο το ζητούμενο είναι το προϊόν να μπει σε περισσότερες επιχειρήσεις
εστίασης καθώς και σε ξενοδοχεία.
Η επισήμανση αυτή έγινε σήμερα από το μέλος του δικτύου οινοποιών Κρήτης Στελλά Γαλάνη στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση του προγράμματος της έκθεσης
Η επισήμανση αυτή έγινε σήμερα από το μέλος του δικτύου οινοποιών Κρήτης Στελλά Γαλάνη στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση του προγράμματος της έκθεσης