Το ποτό θα κυκλοφορήσει δοκιμαστικά πρώτα στο Μεξικό στα τέλη του έτους και στη συνέχεια σε όλο τον κόσμο.
Ο συνδυασμός φέρνει μαζί «δύο από τα πιο αναγνωρίσιμα trademark», ανέφεραν οι εταιρίες σε ένα κοινό δελτίο τύπου, ενώ συμπλήρωσαν ότι στο κουτάκι «θα περιλαμβάνονται ξεκάθαρα σύμβολα» που θα δείχνουν ότι το ποτό μπορεί να καταναλωθεί μόνο από ενήλικες. Το ποσοστό αλκοόλ θα κυμαίνεται γύρω στο 5% ωστόσο αυτό μπορεί να διαφοροποιείται ελαφρά σε κάθε χώρα.