Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλο...η ίδια μένει. Ο λόγος για τη θρυλική πλέον Porsche 911, που μετρά πλέον επτά γενιές μοντέλων, με την τελευταία να αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους σταρ στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Το νέο μοντέλο μάκρυνε δέκα εκατοστά αποκτώντας έτσι έναν πραγματικό θάλαμο φιλοξενίας επιβατών, ενώ τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά, οι μεγαλύτεροι τροχοί και η αεροδυναμικότερη σιλουέτα ανταποκρίνονται στην πολιτική της Porsche για μία συνεχή και ήπια μετεξέλιξη της..
εμβληματικής 911.
Πάντως στο εσωτερικό δεν επικρατεί η σπαρτιάτικη ατμόσφαιρα του παρελθόντος, αφού τα ποιοτικά υλικά και ο πλούσιος εξοπλισμός θυμίζουν την πολυτελή Panamera, όμως το στροφόμετρο εξακολουθεί και παραμένει βασικό και κεντρικό όργανο του κόκπιτ. Στις πρωτιές της 911 έβδομης γενιάς καταγράφεται το χειροκίνητο σαζμάν επτά σχέσεων, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου μειώθηκε 45 κιλά και στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνεται σύστημα Start and Stop του κινητήρα.
Η έκδοση Carrera αποδίδει 350 ίππους, αν και μειώθηκε ο κυβισμός του εξακύλινδρου μοτέρ της από 3,6 σε 3,4 λίτρα, ενώ τετραγώνισε τον κύκλο πετυχαίνοντας καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση (8,2 λίτρα ανά 100 χλμ.). Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, όταν αναφέρεσαι στην ιερή εικόνα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, παρακολουθήστε το επίσημο βίντεο για την παρουσίαση της νέας 911, αλλά και τις δοκιμές της σε πολικό ψύχος και σε καυτές θερμοκρασίες.
εμβληματικής 911.
Πάντως στο εσωτερικό δεν επικρατεί η σπαρτιάτικη ατμόσφαιρα του παρελθόντος, αφού τα ποιοτικά υλικά και ο πλούσιος εξοπλισμός θυμίζουν την πολυτελή Panamera, όμως το στροφόμετρο εξακολουθεί και παραμένει βασικό και κεντρικό όργανο του κόκπιτ. Στις πρωτιές της 911 έβδομης γενιάς καταγράφεται το χειροκίνητο σαζμάν επτά σχέσεων, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου μειώθηκε 45 κιλά και στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνεται σύστημα Start and Stop του κινητήρα.
Η έκδοση Carrera αποδίδει 350 ίππους, αν και μειώθηκε ο κυβισμός του εξακύλινδρου μοτέρ της από 3,6 σε 3,4 λίτρα, ενώ τετραγώνισε τον κύκλο πετυχαίνοντας καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση (8,2 λίτρα ανά 100 χλμ.). Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, όταν αναφέρεσαι στην ιερή εικόνα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, παρακολουθήστε το επίσημο βίντεο για την παρουσίαση της νέας 911, αλλά και τις δοκιμές της σε πολικό ψύχος και σε καυτές θερμοκρασίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου