Εθνική Χολέμπας: «Euro και Μουντιάλ με την Ελλάδα»

Ο Χοσέ Χολέμπας, έτσι θέλει να τον λέμε, πραγματοποίησε σήμερα (08/11) την πρώτη του..
προπόνηση με την εθνική ομάδα και ετοιμάζεται να κάνει και ντεμπούτο στο φιλικό της Παρασκευής με την Ρωσία στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Ο άσος του Θρύλου μίλησε για τους στόχους του με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την κλήση μου στην Εθνική ομάδα. Σήμερα έκανα την πρώτη μου προπόνηση και όλα πήγαν πολύ καλά. Από την στιγμή που μου δίνεται η ευκαιρία στην Εθνική, στόχος μου είναι και το EURO και το Mundial του 2014», είπε ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και συνέχισε: «Δεν είχα προλάβει να μάθω ελληνικά. Δεν είχα τον χρόνο λόγω των πολλών παιχνιδιών με τον Ολυμπιακό. Τώρα θα ξεκινήσω εντατικά μαθήματα και θα μάθω ελληνικά όσο πιο γρήγορα μπορώ». Τέλος, ξεκαθάρισε ότι πρέπει να εξακολουθούν οι δημοσιογράφοι να τον αναφέρουν ως Χολέμπας, καθώς αυτό είναι, όπως είπε, το όνομά του, παρά το γεγονός ότι η νέα του ταυτότητα αναφέρει το Χολέβας ως επίθετο.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...