Ράλι Ντακάρ 2012 Σέ Αριθμούς

Φέτος, το Ντακάρ έχει δει μια αύξηση σε εγγραφές, οι οποίες έχουν περιοριστεί για να διατηρηθεί το επίπεδο ασφαλείας και να εξασφαλίζεται..
μεγαλύτερη απόλαυση για τον αγώνα. Ο κύριος τονίζει ...
Οι συμμετοχές για το Dakar 2012 απογειώθηκε από τη στιγμή που άνοιξε στα μέσα Μαΐου. Μερικές εβδομάδες αργότερα, οι διοργανωτές ανακοίνωσαν το τέλος της περιόδου εγγραφών για τις μοτοσικλέτες και τα quad bikes, και προκειμένου να διατηρηθεί το μέγιστο αριθμό των αναβατών σε 218, που ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν μια επιλογή. Το ίδιο συνέβη και τον Οκτώβριο για τις κατηγορίες αυτοκινήτων και φορτηγών, με τους αριθμούς να περιορίζεται αντίστοιχα σε 171 και 76 οχήματα. Συνολικά, οι 465 οδηγοί αναμένεται να αφιχθούν για τις τεχνικές και διοικητικές διαδικασίες σε Mar del Plata από τις 29 Δεκεμβρίου 2011.
Αλλαγές στο Ντακάρ τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν ως αποτέλεσμα την διεθνοποίηση των συμμετεχόντων. Με την κίνηση προς τη Νότια Αμερική, το ράλι έχει προσελκύσει φυσικά οδηγούς από αυτή την ήπειρο. Παρά το γεγονός ότι οι οδηγοί από την Αργεντινή, τη Χιλή και το Περού κυριαρχούν στην Νότια Αμερική αίρεση, η παρουσία των δέκα Βραζιλίας οχημάτων καθώς και τους οδηγούς από τη Βολιβία, το Εκουαδόρ και τη Βενεζουέλα, που σημαίνει ότι σχεδόν ολόκληρη την ήπειρο εκπροσωπείται. Παρά το γεγονός ότι λαμβάνει χώρα μακριά από τις πατρίδες τους, το Ντακάρ εξακολουθεί επίσης να προσελκύουν τους ευρωπαίους οδηγούς. Η παρουσία τους έχει αυξηθεί τόσο σε απόλυτους όσο και σε σχετικούς όρους.
Ο σημαντικός αριθμός των νεοεισερχομένων σχετικά με το συλλαλητήριο μπορεί επίσης να αυξήσει σημαντικά τον ανταγωνισμό στην κορυφή, ως η καλύτερη από αυτές είναι συχνά καλή θέση στη συνολική κατάταξη. Στην κατηγορία των μοτοσικλετών, αυτή είναι ίσως ό, τι είναι στο κατάστημα για Felipe Zanol, το τρομερό παιδί της Βραζιλίας αγωνιστικές πίστες, Johnny Aubert, δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro ή Matt Lagrive, τρεις φορές νικητής του Bol d'Or. Επίσης θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν Αδάμ Malisz, ο Πολωνός οδηγός, ο οποίος έχει κερδίσει πολλά ολυμπιακά μετάλλια άλμα με σκι θα πετάξει τόσο εύκολα πάνω από τους αμμόλοφους, όπως κάνει κατά τη διάρκεια των άλματα σκι. Του 2012 συλλαλητήριο θα δείτε επίσης την επιστροφή, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, του Johnny Campbell (μοτοσικλέτα), Carlos Sousa, Carlo De Gavardo, Thierry Magnaldi (μονοθέσιο με λάθη) και ο πρώην νικητής του φορτηγού κατηγορία Hans Stacey, με δική του πρώτη επίσκεψη στη Νότια Αμερική.
Συνολικός αριθμός οχημάτων εισάγει: 465 (+ 15%) Αυτοκίνητα: 171 - Μοτοσικλέτες: 185 - Quad bikes: 33 - Φορτηγά: 76 50 εθνικότητες στο ξεκίνημα του αγώνα 11 γυναίκες έχουν εισέλθει στο ράλι (σε όλες τις κατηγορίες) για πρώτη φορά τους ανταγωνιστές: 30% της μοτοσικλέτας και κατηγορίες ποδήλατο quad 24% στην κατηγορία των αυτοκινήτων
Για τρίτη έκδοση της στην ήπειρο της Νότιας Αμερικής, το Ντακάρ θα συνεχίσει τη σχέση της με τα πλήθη που την ανακάλυψε, εγκρίνει και τώρα διαδηλώνουν την πίστη τους σε αυτήν: 5 εκατομμύρια θεατές ήρθαν να δουν την εκδήλωση. Όλες οι μελέτες που διεξάγονται έχουν αποκαλύψει την εκτίμηση του κοινού και την ελκτική δύναμη των δύο χωρών υποδοχής. Επιβεβαιώνουν επίσης τις απόψεις του Enrique Meyer, ο Αργεντινός υπουργός Τουρισμού, ο οποίος έχει ήδη δηλώσει το 2009 ότι, «το Ντακάρ έχει το μεγαλύτερο μέσο προώθησης του τουρισμού στην ιστορία της Αργεντινής" .
Αργεντινή: 3,5 εκατομμύρια θεατές
Χιλή: 1,5 εκατομμύρια θεατές
• Σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2010 από την κυβέρνηση της Αργεντινής, η άμεση (από τους ανταγωνιστές, τους διαπιστευμένους μέσα μαζικής ενημέρωσης, θεατές, κ.λπ.) και έμμεσα οικονομικά οφέλη (τουρισμός) ήταν κατ 'εκτίμηση σε 170 εκατομμύρια δολάρια.
• Το 2011, μια μελέτη αναγνώριση του εμπορικού σήματος που πραγματοποιούνται σε αντιπροσωπευτικά δείγματα από τους πληθυσμούς των επτά χώρες (Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ιαπωνία, Αργεντινή, τη Βραζιλία και τις ΗΠΑ) έχει επιβεβαιώσει αυτές τις προβλέψεις.
Πράγματι, το 76% των ερωτηθέντων είχαν δει τις εικόνες, να διαβάσει ή ακούσει ειδήσεις για το Ντακάρ.
Μεταξύ αυτής της ομάδας, περίπου το 65% δήλωσε ότι θα ήθελε να επισκεφθεί την Αργεντινή και τη Χιλή, δηλαδή περίπου 200 εκατομμύρια δυνητικούς τουρίστες.
• Μέσω 70 σταθμούς, 190 χώρες έλαβαν τις εικόνες του αγώνα, προσθέτοντας έως και συνολική κάλυψη των 1.200 ωρών. Λαμβάνοντας υπόψη τη μετάδοση φορές από αυτά τα προγράμματα και δελτία ειδήσεων, τα ακροατήρια των διαφόρων καναλιών, καθώς και τις τιμές που χρεώνονται για τη διαφήμιση, έχει υπολογιστεί ότι η αξία αυτής της κάλυψης φτάνει € 312 εκατομμύρια.
• Κατά τη διάρκεια του αγώνα, 55 κανάλια σε διεθνές, εθνικό ή περιφερειακό έστειλε ομάδες για να καταγράφουν τις δικές τους εικόνες, εκτός από τα προγράμματα που μεταδίδονται καθημερινά από τους διοργανωτές.
• Για την έκδοση 2011, η επίσημη ιστοσελίδα, www.dakar.com, υπέστη μια μεταμόρφωση. Η νέα έκδοση ήταν ένα σημαντικό χτύπημα με χρηστών του Διαδικτύου, διότι μια αύξηση της τάξης του 55% του ποσού των σελίδων που προβάλλονται καταγράφηκε. Παράλληλα, η μέση διάρκεια των επισκέψεων της Κίνας τριπλασιάστηκαν. Στην ενότητα βίντεο, 2.100.000 αποσπάσματα ταινιών προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του ράλι.
• Εκτός από το περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο στο www.dakar.com, η επίσημη σελίδα του Facebook συγκέντρωσε μια κοινότητα 220.000 οπαδούς, ενώ 13.000 χρήστες του διαδικτύου έχουν εγγραφεί στο λογαριασμό Ντακάρ Twitter.


πηγη VIDEO

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...