«Τα οικονομικά ήταν ο πρώτος λόγος για τον οποίον επέστρεψα» Μαριλίτα Λαμπροπούλου: Μισθωτή είμαι κι εγώ

Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου, έπειτα από τρία χρόνια τηλεοπτικής αποχής, επέστρεψε στην τηλεόραση μέσα από την καθημερινή σειρά του..
Αnt1: «Είναι στιγμές» και μιλώντας στο «Πρωινό Ant1» για την απουσία της από τα τηλεοπτικά δρώμενα, είπε: «Έμεινα έγκυος, έκανα το παιδί και έμεινα εκεί, δεν ήθελα να το συνδυάσω…».

Όπως βέβαια ανέφερε στη συνέχεια: «Είχα αποφασίσει, εφόσον προέκυπτε μια πρόταση, να επανέρθω. Αφενός γιατί δεν με έχει τόσο ανάγκη το παιδί, όσο με είχε στην αρχή, αφετέρου το ήθελα κι εγώ», ενώ δε δίστασε να δηλώσει: «Τα οικονομικά ήταν ο πρώτος λόγος για τον οποίον επέστρεψα. Μισθωτή είμαι κι εγώ, δεν έχω κάποια περιουσία».

ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...