Το ένα τρίτο των αμερικανών ψηφοφόρων λένε ότι δεν είδαν καθόλου
ειδήσεις στην τηλεόραση την περασμένη εβδομάδα. Το 90% των κατόχων
ταμπλέτας ενημερώνονται πλέον από την ταμπλέτα τους. Το 83% των κατόχων
smartphones είναι εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι. Αυτό σημαίνει ότι τα νέα μέσα
και οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στις
φετινές προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ..
Οι νέοι ψηφοφόροι «προτιμούν να παρακολουθούν τις ειδήσεις και να τις αξιολογούν στους φορητούς υπολογιστές τους και στο τηλέφωνό τους», λέει η πρώην βουλευτής Σούζαν Μολινάρι η οποία σήμερα εργάζεται για τη Google. «Η κοινωνία μας έχει γίνει "φορητή" και οι πολιτικοί πρέπει πραγματικά να μάθουν να μιλούν απευθείας στους ψηφοφόρους».
Τα επιτελεία τόσο του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα όσο και του Ρεπουμπλικανού υποψηφίου Μιτ Ρόμνεϊ
έχουν συνειδητοποιήσει ότι έχει αλλάξει το τοπίο των μέσων ενημέρωσης
γι' αυτό εκμεταλλεύονται εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, λανσάρουν κάρτες
κινητών για την χρηματοδότηση των υποψηφίων και πραγματοποιούν μείζονες
ανακοινώσεις μέσω των νέων μέσων.
Και τα δυο επιτελεία γνωρίζουν πολύ καλά πόσο έχει αλλάξει η πραγματικότητα όσον αφορά τις διαφημίσεις. «Μεγάλο μέρος των χρημάτων για τις διαφημίσεις το δαπανούν πλέον στο ίντερνετ», λέει η Μολινάρι.
Οι πολιτικές διαφημίσεις μετακινούνται προς την «μικρο-στόχευση»,
δηλαδή την στόχευση συγκεκριμένης κατηγορίας ψηφοφόρων, η οποία «είναι πραγματικά η τάση του μέλλοντος», σύμφωνα με τη Μολινάρι. Το ίντερνετ τους δίνει αυτή την δυνατότητα αντίθετα προς την τηλεόραση και τον Τύπο.
Η ουσία είναι ότι οι πολιτικοί πρέπει πλέον να λαβαίνουν σοβαρά
υπόψη τους ότι οι νέοι σε ηλικία ψηφοφόροι είναι συνεχώς online και
ενημερώνονται μέσω του φορητού υπολογιστή ή της ταμπλέτας τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου