Στη Mercedes ο Χάμιλτον

Μετά από έξι χρόνια στην McLaren
Και επίσημα έπεσαν οι τίτλοι του τέλος της συνεργασίας του Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren. Ο Βρετανός πιλότος θα συνεχίσει την καριέρα του στη Mercedes, μετά από έξι χρόνια παρουσίας στη βρετανική ομάδα. Την απόκτηση του Σέρχιο Πέρες ανακοίνωσε η McLaren. Το αφεντικό της McLaren, Μάρτιν Γουίτμαρς, ευχήθηκε καλή επιτυχία..
στον Λιούις Χάμιλτον, τον ευχαρίστησε για όσα πρόσφερε στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια, ενώ καλωσόρισε τον Σέρχιο Πέρες στην ομάδα. O 22χρονος υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με την McLaren, ωστόσο ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό ούτε η χρονική διάρκεια του συμβολαίου, ούτε οι χρηματικές απολαβές του Πέρες.

«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Λιούις. Έγραψε την ιστορία του μαζί μας και πάντα θα είναι μέλος ενός μοναδικού κλαμπ, αυτού των πρωταθλητών της ομάδας. Του ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον. Είμαι χαρούμενος που καλωσορίζω τον Σέρχιο στην ομάδα. Οι εμφανίσεις του το 2012 μας έχουν δείξει ότι έχει πολλές δυνατότητες για το μέλλον».

Εμφανώς χαρούμενος με τη μεταγραφή του στη McLaren παρουσιάστηκε ο Σέρχιο Πέρες:

«Είμαι χαρούμενος που έγινα πιλότος της McLaren, μιας ομάδας που έχει ένα σπουδαία ιστορία στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Για 40 χρόνια ήταν η ομάδα που κάθε πιλότος ήθελε να τρέξει. Είμαι περήφανος που διάλεξαν εμένα για να είμαι ομόσταβλος του Τζένσον Μπάτον από το 2013.

Πέρασα μια χρονιά (2012) δουλεύοντας πολύ σκληρά για παρουσιάσω τις δυνατότητες μου, αλλά ακόμη παραμένω συγκεντρωμένος και αφοσιωμένος. Πάντα θα είμαι ευγνώμων στον Πίτερ Ζάομπερ και όλους τους ανθρώπους της ομάδας. Είμαι έτοιμος για αυτό. Θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό με την Sauber για το υπόλοιπο της σεζόν και ανυπομονώ να δουλέψω στην McLaren με τον Τζένσον»
.

Ο Σέρχιο Πέρες έκανε το ντεμπούτο το στα γκριντ της Φόρμουλα 1 το 2011 με την ομάδα της Sauber.

Στο φετινό πρωτάθλημα η απόδοσή του έχει συζητηθεί, έχοντας τερματίσει -προς το παρόν- τρεις φορές στο βάθρο (Μαλαισία 2ος, Καναδά 3ος και Ιταλία 2ος).
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...