CITROEN C3 PICASSO 1,6 Τολμηρό στιλ με εξαιρετική ποιότητα κύλισης

Το πολυμορφικό νέας γενιάς της Citroen, το C3 Picasso, από τη στιγμή που έκανε την είσοδό του στις εκθέσεις της γαλλικής εταιρείας ξεχώρισε για την τολμηρή του σχεδίαση και τους νέους οικονομικούς κινητήρες. Αλλωστε μετά την επιτυχία που γνωρίζει η κατηγορία των πολυμορφικών αυτοκινήτων η Citroen αποφάσισε να λανσάρει στην αγορά μια εντελώς διαφορετική πρόταση που ακούει στο όνομα C3 Picasso.


Οι τιμές διάθεσης ξεκινούν από τις 14.695 ευρώ για την έκδοση των 1,4 κ.εκ., ενώ για την ισχυρότερη έκδοση των 1.600 κ.εκ. από 18.725 ευρώ. Οσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας για την έκδοση των 120 ίππων κυμαίνονται στα 270 ευρώ...

Γαλλικό στιλ
Το στυλ του C3 Picasso έχει πραγματικά ανατρεπτικό χαρακτήρα, ενώ η μορφολογία του αντανακλά τους γενναιόδωρους χώρους του. Οι μικροί πρόβολοι μαρτυρούν τη σημασία που δόθηκε στο σαλόνι και κάνουν το αυτοκίνητο κόμπακτ και εύκολο στη χρήση.

Το εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει από το επιβλητικό καπό με τα ψηλά φανάρια, ενώ το πίσω μέρος είναι «λαξευμένο» εντελώς κάθετα, πράγμα που μαρτυρά το αποτέλεσμα της έρευνας για ένα ιδανικό πορτ-μπαγκάζ. Έτσι το C3 Picasso καταφέρνει να ενσαρκώσει ένα νέο τύπο πολυμορφικού με έναν μοναδικό τρόπο.

Μικρό στο μάτι...
Η πρωτοποριακή σχεδίαση του C3 Picasso του επιτρέπει να συνδυάσει το συμπαγές με το ευρύχωρο, πράγμα που το καθιστά ένα συγχρόνως πρακτικό, άνετο και φιλικό προς το χρήστη όχημα. Ο χώρος των επιβατών είναι ιδιαίτερα άνετος με κορυφαία ηχομόνωση, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακός και ευανάγνωστος είναι ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων ο οποίος διαθέτει και πολύ όμορφο φωτισμό τη νύχτα.

120 ίπποι
Η γκάμα κινητήρων του C3 Picasso ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των υποψήφιων αγοραστών των MPV, που σκοπεύουν να το χρησιμοποιούν μέσα στην πόλη, αλλά και για τα ταξίδια τους.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε τον γνωστό μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 1,6 λίτρου αποδίδει 120 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 16,3 χλγρ. στις 4.250 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται φυσικά στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει αραιή κλιμάκωση ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Εκτιμούμε όμως πως θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιηθεί ένα κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη ο κινητήρας ανεβάζει πρόθυμα κι εύκολα ρυθμό και στροφές, είναι γραμμικός κι έχει ικανοποιητικές επιδόσεις.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το C3 Picasso αποτελεί ένα αυτοκίνητο απόλυτα στιβαρό και σταθερό ενώ όταν κάποιος κινείται στα όρια του ΚΟΚ. Τότε η κατανάλωση πέφτει σε μόλις 5,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο το αυτοκίνητο παραμένει ουδέτερο, ενώ ακόμη και κάτω από ιδιαίτερη πίεση δεν ξεφεύγει της πορεία του. Μέσα στην πόλη οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αποτελούν σύμμαχο του οδηγού κατά τη διαδικασία παρκαρίσματος, ενώ παράλληλα η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων φιλτράρει σε υψηλό βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Υπέρ
Σχεδίαση
Εξοπλισμός
Χώροι
Ποιότητα κύλισης

Κατά
Τιμή
Κιβώτιο 5 σχέσεων
phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...