Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει. Σε περίπου οκτώ μήνες, οι
Ευρωπαίοι θα προσέλθουν στις κάλπες για να αναδείξουν τους εκπροσώπους
τους στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Ωστόσο υπάρχει μεγάλη ανησυχία, καθώς
σταθερά από το 1979 που είχαμε τις πρώτες Ευρωεκλογές, ανεβαίνει
πενταετία με πενταετία το ποσοστό της αποχής. Για αυτό και ξεκινά μεγάλη
διαφημιστική εκστρατεία, που επισημαίνει ότι “αυτή τη φορά είναι
διαφορετικά”. Θα προβληθεί όχι μόνο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης αλλά
και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ίντερνετ.
“Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που τα Ευρωπαϊκά Πολιτικά Κόμματα θα
υποδείξουν το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο του 2014 το υποψήφιο ή τους
υποψηφίους τους για την προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Κομισιόν)”,
λέει ο γερμανός ευρωβουλευτής Ότμαρ Κάρας.
Στόχος της καμπάνιας είναι να τονίσει τον ενισχυμένο πλέον ρόλο του
ευρωκοινοβουλίου. Παρουσιάστηκε από τους δύο αντιπροέδρους του, που
είναι επιφορτισμένοι με την επικοινωνία, ανάμεσά τους και η Ελληνίδα
Άννυ Ποδηματά.
Το κόστος της καμπάνιας θα ανέλθει στα 16 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, για
τον επικεφαλής ευρωσκεπτικιστών Νάιτζελ Φαράζ, πρόκειται για σπατάλη:
“Ξέρετε κάτι; Αυτή η καμπάνια δεν πρόκειται να προσφέρει τίποτα, καθώς
υπάρχει πλέον μια ξεκάθαρη πλειοψηφία Ευρωπαίων σε όλα τα κράτη – μέλη
που δεν είναι ικανοποιημένοι με αυτήν την Ευρώπη και την κατεύθυνση προς
την οποία πηγαίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση”.
Το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας για τις Ευρωεκλογές του ερχόμενου
Μαΐου είναι “Δράσε, αντίδρασε, επηρέασε”. Εκτός απροόπτου, στην Ελλάδα
οι εκλογές αυτές θα συμπέσουν με αυτές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου