Ένα ηχείο που μπορεί να προσαρμοστεί στο δωμάτιό σας [φωτό,βίντεο]

Το HiddenHUB χρησιμοποιεί αισθητήρες για να «διαβάσει» τον χώρο και να αποδώσει την καλύτερη ποιότητα ήχου στον ακροατή

Δεν υπάρχουν και πολλά ηχεία που να είναι σε θέση να σημειώσουν λαμπρή πορεία στις πλατφόρμες crowdfunding - περισσότερη έμφαση δίνεται, άλλωστε, στα ακουστικά. Η νεοϋρκέζικη ομάδα Hidden κατάφερε να σπάσει αυτή τη δυστοκία στη συγκεκριμένη κατηγορία, παρουσιάζοντάς μας το HiddenHUB, το «πρώτο πραγματικά έξυπνο ηχείο».



Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το δημιούργημά τους κάνει πράγματα που δεν κάνουν άλλα ηχεία. Έχει επιταχυνσιόμετρο προκειμένου να «αντιλαμβάνεται» πότε βρίσκεται οριζόντια πάνω σε ένα τραπέζι ή κάθετα, κρεμασμένο σε τοίχο, καθώς και ένα σύστημα από αισθητήρες με το οποίο αναλύει το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεται και προσαρμόζει το ηχητικό του προφίλ προκειμένου να ταιριάξει στο σχήμα του χώρου. Σκοπός του είναι να γεμίσει κάθε γωνία με πλούσιο ήχο, προκειμένου να επαναλαμβάνεις την καλύτερη δυνατή ακουστική εμπειρία όπου και εάν βρίσκεσαι.


Ένα χαριτωμένο χαρακτηριστικό του είναι η ικανότητά του να αντιλαμβάνεται πότε επιστρέφεις σπίτι, αρχίζοντας να αναπαράγει το τελευταίο κομμάτι που άκουγες προτού βγεις έξω. Το HiddenHUB διαθέτει επίσης πλήκτρα αφής, τα οποία δεν ξεχωρίζουν καν από το σώμα του ηχείου και με τα οποία μπορείς να ελέγξεις τη φωνή, να αλλάξεις τραγούδια, να σταματήσεις και να επανεκκινήσεις την αναπαραγωγή. Πέραν αυτών, το ηχείο διαθέτει και έξυπνο φωτισμό LED, τη φωτεινότητα του οποίου μπορείς εσύ να καθορίσεις για να δημιουργήσεις την κατάλληλη ατμόσφαιρα ανάλογα με τη μουσική που ακούς. Η μπαταρία του διαρκεί 12 ώρες αναπαραγωγής.

Δεδομένου ότι το HiddenHUB είναι ένα ασύρματο ηχείο, χρησιμοποιεί Wi-Fi πρωτόκολλα ήχου για να λάβει το 100% της ηχητικής πληροφορίας που αποστέλλει η συσκευή σου, τη στιγμή που η χρήση Bluetooth από άλλα ηχεία για ασύρματη αναπαραγωγή οδηγεί σε απώλειες στην ποιότητα ήχου. Τέλος, μπορεί να συνδεθεί μέσω Wi-Fi με άλλα ηχεία σε διαφορετικά δωμάτια, ή να δημιουργήσει το δικό του δίκτυο audio streaming με το πάτημα ενός κουμπιού. Έτσι, έχεις τη δυνατότητα είτε να παίξεις το ίδιο τραγούδι σε όλα τα δωμάτια είτε διαφορετικό τραγούδι σε κάθε χώρο.

Η καμπάνια τρέχει ήδη στο Kickstarter και έχει καλύψει περισσότερο από δύο φορές το αρχικό ζητούμενο κεφάλαιο των 180.000 ευρώ (410.000 ευρώ) -ο στόχος μάλιστα επιτεύχθηκε στο πρώτο 24ωρο μετά την εκκίνηση της καμπάνιας- και δεδομένου ότι θέλει ακόμα 47 ημέρες για να ολοκληρωθεί, σίγουρα θα χτυπήσει επταψήφιο αριθμό.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...