Παραδόθηκε στην κυκλοφορία από την κατασκευάστρια εταιρεία, παρουσία των αντιπεριφερειαρχών, Αρκαδίας Βαγγέλη Γιαννακούρα και Μεσσηνίας Ελένης Αλειφέρη,
η μεγάλη τοξωτή μεταλλική γέφυρα Τ4 της Τσακώνας, επί του
αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης – Καλαμάτας. Πρόκειται για μια γέφυρα που
κατασκευάστηκε στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης του αυτοκινητοδρόμου
το χειμώνα του 2003 κι ένα από τα πιο δύσκολα έργα. Πριν το Πάσχα
αναμένεται να παραδοθεί και το Λεύκτρο – Σπάρτη και η παρακαμπτήριος
της Μεγαλόπολης .
Ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Υποδομών Ιωάννης Καρνέσης, ανέφερε ότι «η γέφυρα της Τσακώνας είναι έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, ίσως η σημαντικότερη γέφυρα στην Ελλάδα, μετά τη γέφυρα στο Ρίο-Αντίρριο, που κατασκευάστηκε από Έλληνες τεχνικούς».
Οι μελέτες κράτησαν αρκετά χρόνια. Ήταν τεχνικά και κατασκευαστικά δύσκολο έργο, αφού υλοποιήθηκε πάνω σε ένα σημείο που είχε συμβεί μία μεγάλη κατολίσθηση που είχε φθάσει τα 6 εκατ. κυβικά μέτρα. Η κατολίσθηση είναι ενεργή και για τον λόγο αυτό στο ένα άνοιγμά της η γέφυρα είναι 300 μέτρα, ώστε αν ενεργοποιηθεί η κατολίσθηση, να περάσει από κάτω σαν ένα χωμάτινο ποτάμι και να μην επηρεαστεί, ούτε η γέφυρα, ούτε η ασφάλεια του δρόμου.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, είπε ότι «Πρόκειται για τη 2η μεγαλύτερη τοξωτή γέφυρα στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος και ένα έργο άρτιο, το οποίο κατασκευάστηκε από ελληνικές εταιρείες και με το οποίο προσφέρεται ήδη τεχνογνωσία σε πανεπιστήμια και εταιρείες του εξωτερικού».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Υποδομών Ιωάννης Καρνέσης, ανέφερε ότι «η γέφυρα της Τσακώνας είναι έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, ίσως η σημαντικότερη γέφυρα στην Ελλάδα, μετά τη γέφυρα στο Ρίο-Αντίρριο, που κατασκευάστηκε από Έλληνες τεχνικούς».
Οι μελέτες κράτησαν αρκετά χρόνια. Ήταν τεχνικά και κατασκευαστικά δύσκολο έργο, αφού υλοποιήθηκε πάνω σε ένα σημείο που είχε συμβεί μία μεγάλη κατολίσθηση που είχε φθάσει τα 6 εκατ. κυβικά μέτρα. Η κατολίσθηση είναι ενεργή και για τον λόγο αυτό στο ένα άνοιγμά της η γέφυρα είναι 300 μέτρα, ώστε αν ενεργοποιηθεί η κατολίσθηση, να περάσει από κάτω σαν ένα χωμάτινο ποτάμι και να μην επηρεαστεί, ούτε η γέφυρα, ούτε η ασφάλεια του δρόμου.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, είπε ότι «Πρόκειται για τη 2η μεγαλύτερη τοξωτή γέφυρα στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος και ένα έργο άρτιο, το οποίο κατασκευάστηκε από ελληνικές εταιρείες και με το οποίο προσφέρεται ήδη τεχνογνωσία σε πανεπιστήμια και εταιρείες του εξωτερικού».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου