Το e-Expert προσφέρεται σε τρία μήκη αμαξώματος (Compact 4.6μ., Standard 4.95μ. και Long 5.30μ.), έχει ικανότητα έλξης έως 1.000 κιλά και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 κιλά.
Το e-Expert προσφέρεται σε τρία μήκη αμαξώματος (Compact 4.6μ., Standard 4.95μ. και Long 5.30μ.), έχει ικανότητα έλξης έως 1.000 κιλά και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 κιλά.
Ρεπορτάζ: Σωτήρης Σκουλούδης
Απίστευτο κι όμως ελληνικό... Εν έτει 2020 μια ολόκληρη περιοχή της χώρας δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο! Και αν για κάποιους η σύνδεση στον παγκόσμιο ιστό αποτελεί εργαλείο μόνο για ενημερωτικούς ή ψυχαγωγικούς σκοπούς, στην εποχή της πανδημίας και του lockdown το διαδίκτυο πια αποτελεί το υποχρεωτικό «φανάρι» της εκπαίδευσης, καθώς ο μόνος τρόπος να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους οι μαθητές γυμνασίου και λυκείου είναι, ως γνωστόν, η τηλεκπαίδευση!
Η Volvo εκτελεί τώρα δοκιμές των ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών FH, FM και FMX, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στην Ευρώπη για εθνικές μεταφορές και σε αστικά εργοτάξια. Αυτά τα φορτηγά θα έχουν μικτό συνολικό βάρος έως 44 τόνους. Ανάλογα με τη διαμόρφωση της μπαταρίας, η αυτονομία τους μπορεί να φτάσει και τα 300 χλμ. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον επόμενο χρόνο και η μαζική παραγωγή τους θα ξεκινήσει το 2022.
«Υπάρχουν ήδη δύο κατοχυρωμένα εμβόλια»
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σήμερα ότι όλα τα ρωσικά εμβόλια κατά του κοροναϊού είναι αποτελεσματικά, προσθέτοντας ότι σύντομα θα κατοχυρωθεί και το τρίτο ρωσικό εμβόλιο κατά του κοροναϊού.
Η Ρωσία έχει αρχίσει να κάνει χρήση του δικού της εμβολίου Sputnik-V, παρότι η Τρίτη φάση των
Τι συνήθειες πρέπει να αλλάξεις
Ο λογαριασμός του ρεύματος είναι σίγουρα ένα από τα πιο μεγάλα έξοδα σε ένα νοικοκυριό. Και βέβαια, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τις ηλεκτρικές συσκευές στην καθημερινότητα αλλά αν το κάνουμε με μεγαλύτερη σύνεση και προσοχή μπορούμε να δούμε μια σημαντική διαφορά στο λογαριασμό του ρεύματος.
Χάνουν το επίδομα των 400 ευρώ περίπου 440.000 μακροχρόνια άνεργοι, καθώς -όπως και την προηγούμενη φορά που δόθηκε το έκτακτο επίδομα κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας- το δικαιούνται μόνο όσοι συμπλήρωσαν 12μηνη εγγεγραμμένη ανεργία μετά την 1η Μαρτίου του 2020.
Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ, τα 400 ευρώ θα λάβουν περίπου 130.000 άνεργοι, ενώ οι εγγεγραμμένοι μακροχρόνια άνεργοι στον ΟΑΕΔ ανέρχονται σε 578.668.
Έστω και στο και πέντε, η κυβέρνηση οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να αυτοαποθεώνεται και να αυτοθαυμάζεται.
Μας οδήγησε εδώ που μας οδήγησε με την ολιγωρία της, ας έρθει να ζητήσει τη βοήθεια όλων μας για να καταστρώσουμε ένα σχέδιο ενίσχυσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Την ημέρα που ο Πρωθυπουργός ανακοίνωνε το 2ο lockdown στη χώρα, στην Βουλή ψηφίζονταν ένα από τα πιο κατάπτυστα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί ποτέ. Για να πληροφορηθούν οι Έλληνες πολίτες το περιεχόμενο αυτών που ψηφίστηκαν θα έπρεπε δυστυχώς να διαβάζουν Fanancial Times που δημοσίευσε εκτενές άρθρο, γιατί εδώ δεν ασχολήθηκε κανένα συστημικό Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης και αν γράφτηκε κάτι στις εφημερίδες θα ήταν στα ψιλά!
Στην ενημέρωση που ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, έκανε σχετικά με την κατάσταση στο ΕΣΥ εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, μεταξύ άλλων επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ και τον πρόεδρό του, Αλέξη Τσίπρα, αναφέρόμενος στη συνέντευξη που δόθηκε πριν από μερικές ημέρες, στην οποία ο κ. Τσίπρας είχε αναφερθεί στην επιδείνωση που παρουσιάζουν τα επιδημιολόγικά στοιχεία στη χώρα.
Ο κ. Κικίλιας κατηγόρησε τον κ. Τσίπρα για «fake news» και σημείωσε ότι «απέναντι στην εθνική προσπάθεια υπάρχει ο Αλέξης Τσίπρας και όσοι σύντροφοι ακολουθούν αυτή τη λαϊκίστικη
Συνήθως βλέπουμε όσοι έχουν αυτοκίνητα τύπου Τζιπ να μη δυσκολεύονται να διασχίσουν τους δρόμους ακόμη και όταν βρέχει και εκείνοι είναι πλημμυρισμένοι. Το να δούμε όμως μια Λαμποργκίνι, ένα πανάκριβο χαμηλό σπορ αυτοκίνητο να μετατρέπεται σε υποβρύχιο και να το καλύπτουν τα νερά καθώς διασχίζει έναν δρόμο είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.
Σε κλείσιμο 41 ακόμα καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα προβαίνει άμεσα η Εθνική Τράπεζα Ελλάδας, όπως ανακοίνωσε ξαφνικά την περασμένη Παρασκευή 6/11 στους διευθυντές των καταστημάτων αυτών, μια εξέλιξη που σχετίζεται άμεσα με την προώθηση του επικείμενου προγράμματος εθελούσιας αποχώρησης περίπου 1000 υπαλλήλων.
Σύμφωνα τον σχεδιασμό της ΕΤΕ, ρολά κατεβάζουν καταστήματα στις περιοχές Καλύβια, Μαραθώνας Πικέρμι κ.α. αλλά και καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, όπως Μητρόπολη και Σόλωνος. Επιπλέον, κλείνουν καταστήματα και σε πόλεις της επαρχίας, όπως σε Κόνιτσα, Βόνιτσα, Αμύνταιο, Παλαμά Καρδίτσας κ.α.
Μπορεί σήμερα η Αθήνα να είναι μια πρωτεύουσα εκατομμυρίων κατοίκων αλλά πριν από περίπου έναν αιώνα τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι. Για την ακρίβεια αποτελούσε μια επαρχία. Μια μικρή αναπτυσσόμενη πόλη. Η Αθήνα του 1900 ήταν πολύ διαφορετική από τη σημερινή όψη της πόλης.
Εκεί την περίοδο στην Αθήνα βρισκόταν σε άνθιση το εμπόριο όπως και οι βιοτεχνίες, μεγάλη οικοδομική δραστηριότητα που έδινε δουλειά σε αρκετά από τα πάρα πολλά διαθέσιμα εργατικά χέρια.
Ξεφυλλίζοντας μνήμες και ανατρέχοντας στο παρελθόν καταλαβαίνει κανείς ότι η ιστορία του Πειραιά χάνεται στα βάθη των αιώνων. Μάλιστα ο Πειραιάς κάποτε ήταν αποτελούσε νησί, όπως δηλώνει και η ονομασία του, η οποία προήλθε από το ρήμα «περαιόω» που σημαίνει «περνώ κάποιον αντίκρυ». Αργότερα, ενώθηκε με την ξηρά από τις προσχώσεις υλικού που κατέβαζαν οι χείμαρροι. Έτσι, δημιουργήθηκε μια χερσόνησος, η λεγόμενη σήμερα «Πειραϊκή χερσόνησος».
Ήταν φθινόπωρο του 1904 όταν η Αθήνα και ο Πειραιάς είχαν ήδη ξεκινήσει να εκσυγχρονίζονται και έβλεπαν συνεχώς αλλαγές στην καθημερινότητά τους. Κάποιες από αυτές, μάλιστα, δεν ήταν εύκολο για τον κόσμο να τις διαχειριστεί. Είτε από φόβο είτε ακόμη και από άγνοια. Κάτι τέτοιο συνέβη και τον Σεπτέμβριο του 1904 όταν πραγματοποιήθηκε η ηλεκτροδότηση του ατμοκίνητου σιδηροδρόμου Αθηνών – Πειραιώς. ‘Η αλλιώς ο «Σταμάτης» του Πειραιά.
Συνήθως μετά το τέλος μιας αναμέτρησης, ποδοσφαιριστές μεταξύ τους ανταλλάζουν φανέλες.
Ωστόσο, στην αναμέτρηση της Μπαρτσελόνα με την Ντιναμό Κιέβου, είδαμε τον προπονητή της ουκρανικής ομάδας, Μιρτσέα Λουτσέσκου να κατευθύνεται προς το μέρος του Λιονέλ Μέσι για να ζητήσει τη φανέλα του.
Ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, Όσκαρ Γκαρθία, απολύθηκε από τη Θέλτα έπειτα από την ισοπαλία με 1-1 της ομάδας του Βίγκο απέναντι στην Έλτσε.
Η διοίκηση της ομάδας του Βίγκο ανακοίνωσε σήμερα την απομάκρυνση του Οσκαρ Γκαρθία από την τεχνική ηγεσία της.
Ο 47χρονος πρώην προπονητής του Ολυμπιακού δεν θα συνεχίσει στον πάγκο της ομάδας, «πληρώνοντας» τα αρνητικά αποτελέσματα από την αρχή της σεζόν, καθώς η Θέλτα έχει συγκεντρώσει μόλις επτά βαθμούς και είναι στην 16η θέση.
Ο Γκαρθία είχε αναλάβει τη Θέλτα τον Νοέμβριο του 2019 διαδεχόμενος τον Φραν Εσκριμπά.
Να φέρουν άμεσα διάταξη στη Βουλή, με την οποία όλοι οι εργαζόμενοι να λάβουν το πλήρες δώρο των Χριστουγέννων που δικαιούνται με πλήρη κάλυψή του από το κράτος στις πληττόμενες επιχειρήσεις, ζητούν η Έφη Αχτσιόγλου και Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου από τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας.
Συγκεκριμένα, η τομεάρχης Οικονομικών και η τομεάρχης Εργασίας του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρουν σε κοινή δήλωση τους ότι «η κυβέρνηση τους τελευταίους οκτώ μήνες έχει καταδικάσει την πλειονότητα των εργαζομένων να ζει με το επίδομα αναστολής των 534 ευρώ, και τους υπόλοιπους εργαζομένους σε εκ περιτροπής εργασία και μείωση μισθού λόγω του προγράμματος ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ που θεσμοθέτησε».