«Όνειρο που έγινε πραγματικότητα»

Τον ενθουσιασμό του για την κλήση στην Εθνική Ανδρών, εξέφρασε ο Στέφανος Καπίνο, στην πρώτη συγκέντρωση της Εθνικής ομάδας, ενόψει των φιλικών αγώνων με Ρωσία και Ρουμανία. «Ήταν όνειρο που έγινε πραγματικότητα», τόνισε. Εκτός από τον νεαρό γκολκίπερ, στην αποστολή για πρώτη φορά συμμετέχουν ο Κώστας Γιαννούλης και ο Χοσέ Χολέμπας. Για δεύτερη φορά στην καριέρα του κλήθηκε ο..
Γιώργος Θεοδωρίδης.
Διαβάστε εδώ το θέμα με τους νεώτερους παίκτες στην Εθνική
Ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού έχει κλέψει τις εντυπώσεις με τις εμφανίσεις του και ο Φερνάντο Σάντος δε δίστασε να το καλέσει στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα στα 17 του χρόνια.
Αναλυτικά
Για την κλήση του στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα
«Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που γίνεται. Θα συνεχίσω τη σκληρή δουλειά. Ακόμα δεν έχω καταφέρει τίποτα με μία κλήση στην Εθνική. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν περίμενα την κλήση τόσο νωρίς. Το 2004 ήμουν δέκα χρονών και έκλαιγα. Ήταν ένα όνειρο το οποίο δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα γίνει τόσο νωρίς πραγματικότητα».
Για το αν έχει μιλήσει με Κατσουράνη ή Καραγκούνη
«Ειδικά αυτή η Εθνική έχει καταφέρει πολλά πράγματα και μόνο η κλήση είναι τιμή για εμένα. Μίλησα με τα παιδιά και τους ρώτησα για το κλίμα. Φυσικά μου είπαν ότι όλα είναι πολύ καλά».
Για το αν θέλει να καθιερωθεί στην Εθνική
«Στόχος μου είναι να δουλέψω και να γνωρίσω τους καινούργιους μου προπονητές. Το να καθιερωθώ είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα».
Για το αν βλέπει την κλήση του στην τελική φάση του Euro 2012
«Όλα έχουν γίνει τόσο γρήγορα που δεν το σκέφτομαι αυτό. Κοιτάω παιχνίδι με παιχνίδι και να βελτιώσω τις ατέλειες μου και να κάνω όσο το δυνατό λιγότερα λάθη».
Για αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί στα φιλικά
«Μακάρι να γίνει αυτό. Θα προσπαθήσω να δείξω στον κ. Σάντος μέσα από τις προπονήσεις ότι αξίζω που είμαι εδώ».
Για το πώς είχε ζήσει το Euro 2004
«Το 2004 ήμουν δέκα χρονών και έκλαιγα με την κατάκτηση του τίτλου από την Εθνική».
Για το πρότυπό του από εκείνη την εποχή
«Σαν τερματοφύλακας για εμένα ήταν ο Αντώνης Νικοπολίδης».
Οι 23 ποδοσφαιριστές που κάλεσε ο κ. Σάντος στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα
Τζόρβας (Παλέρμο), Χαλκιάς (ΠΑΟΚ), Καπίνο (Παναθηναϊκός), Τοροσίδης (Ολυμπιακός), Μανιάτης (Ολυμπιακός), Αβραάμ Παπαδόπουλος (Ολυμπιακός), Παπασταθόπουλος (Βέρντερ Βρέμης), Μαλεζάς (ΠΑΟΚ), Χολέμπας (Ολυμπιακός), Γιαννούλης (Ατρόμητος), Τζιόλης (Σανταντέρ), Καραγκούνης (Παναθηναϊκός), Κατσουράνης (Παναθηναϊκός), Φωτάκης (ΠΑΟΚ), Μάκος (ΑΕΚ), Γιώργος Θεοδωρίδης (Παναιτωλικός), Κονέ (Μπολόνια), Σαμαράς (Σέλτικ), Σαλπιγγίδης (ΠΑΟΚ), Γκέκας (Άιντραχτ Φρανκφούρτης), Χαριστέας (Παναιτωλικός), Λυμπερόπουλος (ΑΕΚ) και Μήτρογλου (Ατρόμητος).
* Στις τέσσερις θα γίνει η προπόνηση της «γαλανόλευκης» στον Άγιο Κοσμά. Ο Γκέκας και ο Τζόρβας θα ενσωματωθούν στην αποστολή νωρίς το απόγευμα και θα είναι κανονικά στη διάθεση του Φερνάντο Σάντος.

Επιμέλεια: Βαγγέλης Νερατζιάς, Σταύρος Καλογεράκης


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...