Shana: Ετοιμάζει δυναμική είσοδο στην Ελλάδα

Η ισπανική αλυσίδα ένδυσης χαμηλού κόστους που άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στο Athens Metro Mall..
αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο διεθνώς.Μπορεί το εγχώριο λιανεμπόριο να βρίσκεται στο ναδίρ, αυτό ωστόσο δεν απέτρεψε την ισπανική αλυσίδα ένδυσης χαμηλού κόστους Shana να αποφασίσει να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στην ελληνική αγορά στην παρούσα φάση, αποτελώντας μάλιστα μοναδική εξαίρεση ξένου retailer που αποφασίζει να επεκταθεί σ' αυτή τη δύσκολη συγκυρία στη χώρα μας.Πριν από λίγες ημέρες το εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall υποδέχθηκε το πρώτο κατάστημα γυναικείας ένδυσης και αξεσουάρ Shana, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες στον κόσμο.
Προφίλ
Η Shana ιδρύθηκε το 2010 από την Comdipunt, έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές παγκοσμίως και πρώην προμηθευτή του πρώτου παίκτη του κλάδου διεθνώς, του ομίλου Inditex (Ζara, Bershka, Stradivarius, κ.τ.λ.). Έχει θέσει ως στόχο την εφαρμογή του εμπορικού της know-how σε δική της αλυσίδα ρούχων, που θα παρουσιάζει στην αγορά τις νέες τάσεις της μόδας και θα διαθέτει ελκυστική σχέση ποιότητας - τιμής. Σημειώνεται ότι, οι τιμές ξεκινούν από 1,99 ευρώ έως 8 ευρώ κατά μέσο όρο με ακριβότερα τα προϊόντα έως 30 ευρώ.Ταχεία ανάπτυξη
Η Shana αποτελεί τη δεδομένη χρονική περίοδο το ταχύτερα αναπτυσσόμενο fashion concept στην Ισπανία, με περισσότερα από 150 καταστήματα μέσα σε έναν χρόνο και με ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης παγκοσμίως, για διπλασιασμό μεγέθους σε ετήσια βάση, που θα την καταστήσει ένα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο σήμα.
Τα τρία πρώτα συμβόλαια ανάπτυξης έχουν ήδη υπογραφεί για τη Μέση Ανατολή, το Μεξικό και τη Ρωσία, ενώ πραγματοποιούνται ήδη συζητήσεις με Ασία, Αμερική και Ευρώπη.
Η Ελλάδα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Shana, καθώς κρίνει πως τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του concept ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά. Το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Talima Venture που φέρνει την αλυσίδα στην ελληνική αγορά και είναι ιδιοκτήτης και του Athens Metro Mall είναι να ανοίξουν 30-35 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα εντός του 2012, ανάλογα βέβαια με τις συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα και ειδικότερα στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Η Talima Venture που δραστηριοποιείται στο χώρο του λιανεμπορίου έχει εξαγοράσει ήδη από το 2010 και την αλυσίδα οικιακών ειδών «Διάφανο».
Εγχώρια αγορά
Είναι πάντως αξιοσημείωτο ότι η έλευση της ισπανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά πραγματοποιείται σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την εγχώρια αγορά ένδυσης, όπου ειδικά το τελευταίο δίμηνο έχει εξελιχθεί ακόμη χειρότερα σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις του κλάδου, λόγω των νέων μέτρων που ανακοινώθηκαν το Σεπτέμβριο αλλά και της γενικότερης αβεβαιότητας.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για υποχώρηση τζίρου μεταξύ 30- 40% στην αγορά, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις με πτώση ακόμη και 50%.


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...