H Hyundai επιστρέφει στο WRC με «όπλο» το i20!!!

Σε μια δύσκολη εποχή για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, που αντιμετωπίζει οργανωτικά -και όχι μόνο προβλήματα- και που τείνει να εξελιχθεί σε... ενιαίο, τέτοιες ειδήσεις αποτελούν... όαση! Σε μια δύσκολη εποχή για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, που αντιμετωπίζει οργανωτικά -και όχι μόνο.
προβλήματα- και που τείνει να εξελιχθεί σε... ενιαίο, τέτοιες ειδήσεις αποτελούν... όαση!
Το πρωί της Πέμπτης 27/10, άνοιξε τις πύλες της για τους εκπροσώπους του Τύπου η διεθνής έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού και εκεί η Hyundai ανακοίνωσε την επιστροφή της στο WRC! Η κορεάτικη εταιρεία έχει ήδη έτοιμο το αγωνιστικό της «όπλο» το οποίο βασίζεται στο πετυχημένο supermini i20. Δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το ακριβές πλάνο εμπλοκής της στο σπορ, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τους Κορεάτες να παίρνουν μέρος σε κάποια Ράλι το 2013 με την προοπτική από την επόμενη χρονιά (2014) να έχουν πλήρη εμπλοκή.
Ένα θέμα στο οποίο στέκονται ιδιαίτερα οι άνθρωποι της εταιρείας είναι το γεγονός ότι η βάση της ομάδας θα βρίσκεται στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Φρανκφούρτη. Μεγάλο μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου θα γίνει στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας στο Namyang της Κορέας. Η εμπλοκή της Hyundai στο WRC ξεκίνησε το 1998, όταν για μια 2ετία η εταιρεία συμμετείχε στην κατηγορία F2. Τον Σεπτέμβρη του 1999 οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ότι από την επόμενη χρονιά (2000) θα μπουν στην κορυφαία κατηγορία (WRC), όπως και έγινε.
Σημαντικές φυσιογνωμίες των Ράλι πέρασαν από το μπάκετ του Accent WRC με κορυφαία όλων τον 4 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Juha Kankkunen. Άλλοι σημαντικοί οδηγοί που έτρεξαν για λογαριασμό της κορεάτικης φίρμας ήταν οι: Kenneth Eriksson, Alister McRae, Piero Liatti, Armin Schwarz, Freddy Loix, Manfred Stohl. Κορυφαίες στιγμές της στο WRC ήταν η 4η θέση του Eriksson στην Αυστραλία το 2010 και η 4η θέση του Alister McRae στη Μ. Βρετανία την επόμενη χρονιά.
Η περιπέτεια διήρκησε 4 χρόνια (μέχρι και το 2003) με το αγωνιστικό της εταιρείας να βασίζεται στο 3θυρο Accent WRC. Οι λόγοι αποχώρησης της Hyundai από το σπορ ήταν κυρίως οικονομική, ωστόσο η εταιρεία είχε προαναγγείλει την επιστροφή της για το 2006 κάτι που δεν συνέβη ποτέ.
Η είδηση της επιστροφής της Hyundai στο WRC αποτελεί σημαντική και άκρως ενθαρρυντική εξέλιξη για το μέλλον του σπορ καθώς μετά από καιρό βλέπουμε νέους κατασκευαστές να μπαίνουν στο «παιχνίδι». Πέρα από τη Citroen και τη Ford που αποτελούν την τελευταία 10ετία τα... θεμέλια του WRC, έχουμε την είσοδο της MINI και την Volkswagen που μπαίνει σε φουλ ρυθμούς από το 2013.


VIDEOS WRC - Ράλι Μ. Βρετανίας:ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...