Προσπάθησε να αυτοκτονήσει επειδή ήταν γκέι, ο σταρ του Prison Break

«Πρώτη φορά προσπάθησα να αυτοκτονήσω στα 15 μου»...

Μετά την έκπληξη ότι είναι ομοφυλόφιλος, ένα νέο σοκ περίμενε τους θαυμαστές του σταρ του Prison Break, Wentworth Miller.

Ο ηθοποιός που πρόσφατα αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, αποκάλυψε τους εφιάλτες με τους οποίους ήρθε αντιμέτωπος στη ζωή του σε εκδήλωση της «Human Rights Campaign» στο Σιάτλ.


Οπως είπε: «Μεγαλώνοντας, γινόμουν στόχος. Προσπαθούσα να μιλάω με τον σωστό τρόπο, να στέκομαι με τον σωστό τρόπο, να υψώνω τη γροθιά μου με τον σωστό τρόπο. Κάθε μέρα ήταν ένα τεστ και υπήρχαν χιλιάδες τρόποι να αποτύχω».

Και συνέχισε σοκάροντας τους πάντες: «Πρώτη φορά προσπάθησα να αυτοκτονήσω στα 15 μου. Περίμενα μέχρι να φύγει η οικογένειά μου από το σπίτι και κατάπια ένα σωρό χάπια. Δεν θυμάμαι τι έγινε τις επόμενες μέρες, αλλά σύντομα ήμουν και πάλι στο λεωφορείο με προορισμό το σχολείο μου όπου θα έπρεπε να προσποιηθώ ότι όλα ήταν τέλεια».
Δείτε τη συγκινητική ομιλία του ηθοποιού εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...