Κώστας Μακεδόνας: «Δεν θέλησα να γίνω η μεγάλη φίρμα. Ο άνθρωπος που τον προσκυνάνε!» ( Βιντεο - Δεν σου ανήκω )

O γνωστός ερμηνευτής μιλάει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο για τη νέα δισκογραφική δουλειά που ηχογραφεί, για το πώς η κρίση έχει επηρεάσει τους καλλιτέχνες ενώ κάνει το δικό του σχόλιο για τη μετανάστευση των νέων στο εξωτερικό
Τη στιγμή που ο Κώστας Μακεδόνας ετοιμάζει το νέο του άλμπουμ με τους συντελεστές του, Κωνσταντίνο Βελλιάδη (μουσική) και Τέρπανδρο (στίχοι), που αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, ξεκλέβει λίγο χρόνο και παραχωρεί μία συνέντευξη στο Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Το πρώτο δείγμα από τη νέα του αυτή δουλειά είναι το τραγούδι «Δεν σου ανήκω», που ακούγεται ήδη στα ραδιόφωνα.

«Είναι πολύ θετικό μήνυμα ότι υπάρχουν νέοι και ταλαντούχοι άνθρωποι στον χώρο, που γράφουν αξιοπρεπή τραγούδια. Καλό είναι αυτά τα τραγούδια να βγαίνουν και μην θάβονται μέσα στα συρτάρια…» υποστηρίζει, με αφορμή τη νέα του συνεργασία και την κυκλοφορία του νέου του τραγουδιού. Τα τραγούδια που έχει ετοιμάσει με τους συντελεστές του δίσκου είναι πολλά, όπως αποκαλύπτει ο δημοφιλής τραγουδιστής, ενώ είναι ήδη έτοιμα να ηχογραφηθούν στο στούντιο.

Έχοντας συνεργαστεί με τους σπουδαιότερους Έλληνες καλλιτέχνες, συνθέτες και στιχουργούς, δηλώνει ιδιαίτερα χαρούμενος για την απήχηση των τραγουδιών του και τη διαχρονικότητα που τα χαρακτηρίζει: «Είμαι πολύ χαρούμενος που τα τραγούδια μου απευθύνονται σε όλο το εύρος των ηλικιών και σε όλες τις κοινωνικές τάξεις των ανθρώπων. Αυτό όμως που θεωρώ πολύ σημαντικό, είναι ότι ο κόσμος δεν με θαυμάζει αλλά σέβεται αυτό που κάνω στη δουλειά μου».

Μιλώντας για το πώς η κρίση επηρεάζει τους καλλιτέχνες, αναφέρει: «Όλοι αντιμετωπίζουμε προβλήματα και ειδικά εμείς οι καλλιτέχνες του δικού μου κυρίως χώρου, επειδή δεν πήραμε ποτέ, τεράστια μεροκάματα. Η κρίση φυσικά και μας έχει επηρεάσει όλους, όμως αυτό που με ενοχλεί περισσότερο, είναι όταν μου ζητείται να κάνω εκπτώσεις σε αυτό που κάνω. Και δεν το κάνω… Γι' αυτό πάντα εμφανίζομαι με ολόκληρη την ορχήστρα και με τις προϋποθέσεις που θέλω, και όχι αυτές που μου επιβάλλουν λόγω της κρίσης. Αυτό βέβαια έχει και το κόστος του».

Για τα νέα δεδομένα που φέρνει ο κόσμος της ψηφιοποίησης και της δημιουργίας αυτοσχέδιων στούντιο, σημειώνει: « Όλη αυτή η διαδικασία πιστεύω ότι μπορεί να γεννήσει και όμορφα πράγματα. Εγώ θυμάμαι ότι με τα πρώτα χρήματα που έβγαλα, τα αξιοποίησα για να δημιουργήσω ένα δικό μου στούντιο στο σπίτι μου. Εκεί γράφτηκαν πολύ όμορφα πράγματα σε μορφή ντέμο» θυμάται, ενώ σε εκείνο το στούντιο είχε συνεργαστεί με επιτυχία με το Σταμάτη Κραουνάκη για την επένδυση μια ταινίας.

«Το να μπορείς να δουλεύεις στο σπίτι σου δεν είναι κακό και ειδικά τώρα που δεν χρειάζεται να στήσεις ένα ολόκληρο εργοστάσιο με μηχανήματα όπως παλιά. Το βασικό είναι να υπάρχει έμπνευση, μεράκι και αγάπη για το τραγούδι. Εμείς οι καλλιτέχνες δεν πρέπει να μένουμε στο σήμερα… Πρέπει να καταλάβουμε ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στα πράγματα, στο τι θα αφήσουμε πίσω μας, δηλαδή τι πολιτισμό έχουμε πάρει και τι πολιτισμό θα αφήσουμε… Ο καθένας φυσικά στο μέτρο που μπορεί» συμπληρώνει ο τραγουδιστής.

Ο ίδιος μιλά, επίσης, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο χώρος της μουσικής: «Σήμερα υπάρχει καλή ελληνική μουσική, ωστόσο υπάρχει δυσκολία να βγει και δυσκολία να φτάσει στον κόσμο. Πρόβλημα επίσης υπάρχει και με τις δισκογραφικές αλλά και την προσέγγιση από τα ραδιόφωνα. Απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσεις τελικά κάπου να φτάσεις και να ν' ακουστούν τα τραγούδια σου στο ραδιόφωνο».

Και συμπληρώνει: «Σε αυτή τη δουλειά και γενικότερα σε κάθε δουλειά, ο καθένας θέτει στους στόχους του. Στο τέλος, θεωρείται επιτυχία αν καταφέρει να τους πετύχει. Μπορεί δηλαδή κάποιος να ξεκινήσει το τραγούδι έχοντας ως προοπτική να γίνει πλούσιος, ή άλλος να γίνει διάσημος… Η δική μου προσπάθεια ήταν το ότι δεν θέλησα να γίνω η μεγάλη φίρμα, ο άνθρωπος που τον προσκυνάνε. Μου άρεσε πάντοτε να είμαι ο ένας από την παρέα που έχει λίγο ταλέντο σε κάτι και ευχαριστεί τον κόσμο. Είμαι ένας από την παρέα που βγαίνει και τους λέει τραγούδια», δηλώνει με ταπεινότητα ο τραγουδιστής.

Ο Κώστας Μακεδόνας αναφερόμενος στην πληθώρα των καλλιτεχνών που παρουσιάζουν τη δουλειά τους, μέσα από την οποία καλείται να επιλέξει το κοινό, λέει: «Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφραστεί μέσα από αυτή τη δουλειά, όποιες και να είναι οι συγκυρίες. Σαφώς κανείς δεν ελπίζει σε τεράστιες επιτυχίες, καθώς είναι ελάχιστα αυτά που σημειώνουν επιτυχία ανάμεσα σε αυτά που παρουσιάζονται. Ο καθένας όμως μέσα από τη μουσική μπορεί να δείχνει πως αισθάνεται και πως βλέπει την εποχή.»

Τέλος, σχολιάζει τη νέα πραγματικότητα της εποχής, με τη μετανάστευση των νέων ανθρώπων να αυξάνεται συνεχώς: « Εγώ προσωπικά θυμάμαι τη αγωνία των γονιών μου που δεν ήταν άλλη από το να πετύχουμε στην Ελλάδα και να βρούμε δουλειά, για να μην χρειαστεί να λείψουμε ποτέ στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή στις συζητήσεις που κάνω με γονείς συμμαθητών των παιδιών μου, οι εννέα στους δέκα σκέφτονται πώς θα δώσουν τα περισσότερα εφόδια στο παιδί τους για να φύγει στο εξωτερικό να δουλέψει. Αυτό είναι τραγικό. Δεν φταίει κανείς που σκέφτεται όμως έτσι… Δυστυχώς μας ανάγκασαν να σκεφτόμαστε έτσι. Εγώ δεν μπορώ να διανοηθώ να φύγουν τα παιδιά μου στο εξωτερικό, αλλά εάν αυτό θα τους κάνει ευτυχισμένους και θα έχουν δουλειά, σίγουρα δεν θα τους κόψω εγώ την πορεία… Είμαστε σε έναν από τους ωραιότερους τόπους στον πλανήτη και δυστυχώς αναγκαζόμαστε να φεύγουμε…»

Ο Κώστας Μακεδόνας έχει ήδη προγραμματίσει συναυλίες για το καλοκαίρι -και αν και οι ημερομηνίες δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί- δίνει στο  Αθηναϊκό Πρακτορείο μια πρώτη γεύση των εμφανίσεων που θα πραγματοποιήσει στην Αθήνα και όχι μόνο, όπως αυτές με τη Ζωή Παπαδοπούλου αλλά και τις γνώριμες πια συναυλίες του με τον φίλο του και γνωστό μουσικοσυνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...