Τωρα ζηταει και αποζημιωση 1 δις απο το ελληνικο δημοσιο! - Εγκληματικες ευθυνες Παπανδρεου, Παμπουκη και Ασημακοπουλου
Προκαταβολές τετρακοσίων εκατομμυρίων ευρώ που δόθηκαν από το υπουργείο Αμύνης στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, έγιναν καπνός μαζί με τον Λιβανέζο επιχειρηματία Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος τώρα ζητάει και τα ρέστα, αφού προσφεύγει στα διαιτητικά δικαστήρια, απαιτώντας αποζημίωση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ από το ελληνικό δημόσιο!
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας, που έχει αναλάβει το δύσκολο έργο της εκκαθάρισης των ναυπηγείων και την πώλησή τους σε επενδυτή, προαναγγέλλει αποκαλύψεις – φωτιά για τις προκαταβολές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, που εξαφανίστηκαν μαζί με τον Λιβανέζο σωτήρα, που ανέλαβε τα ναυπηγεία, για να ξεπλύνει τις ευθύνες του γερμανικού κολοσσού HDW.
Οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο των ναυπηγείων, αναμένεται να πυροδοτήσουν μετωπική σύγκρουση ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση, γιατί η λεηλασία δημόσιου χρήματος συντελέστηκε στη διάρκεια διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ.
Η δήλωση του Στέργιου Πιτσιόρλα ότι μετά την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου θα δώσει στη δημοσιότητα τις προκαταβολές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που άρπαξε ο Ισκαντάρ Σάφα, χωρίς να προσφέρει το παραμικρό έργο στην κατασκευή των υποβρυχίων, δείχνει το μέγεθος του σκανδάλου.
Εξάλλου η κυβέρνηση έχει προχωρήσει τις νομικές ενέργειες, απαιτώντας την επιστροφή εξακοσίων εκατομμυρίων ευρώ από την εταιρεία του Ισκαντάρ Σάφα που χρεοκόπησε τα ναυπηγεία.
Μόνο που ο Λιβανέζος επιχειρηματίας είχε φροντίσει να υπογράψει σύμβαση όχι με τη μητρική εταιρεία που διαθέτει περιουσιακά στοιχεία, αλλά πήρε την εκμετάλλευση των ναυπηγείων, χρησιμοποιώντας μια εταιρεία που είχε μετοχικό κεφάλαιο 25 χιλιάδες δολάρια.
Το χρονικό του σκανδάλου
Η σύμβαση την οποία προώθησε ο Γ. Παπανδρέου, απαλλάσσει από κάθε ευθύνη τους Γερμανούς της HDW και της Τhyssenkrupp οι οποίοι εισέπραξαν σχεδόν τρία δισεκατομμύρια από το ελληνικό δημόσιο και παρέδωσαν τελικά ένα μπαταρισμένο υποβρύχιο. Αντί το ελληνικό δημόσιο να στραφεί κατά των Γερμανών ζητώντας πίσω τα δισεκατομμύρια και επιστρέφοντας τα σαράβαλα, τους ξεπλένει στην κυριολεξία μέσω της σύμβασης μεταβίβασης.
Οι αρμόδιοι υπουργοί εξαπάτησαν τη Βουλή. Ενώ ισχυρίστηκαν ότι η μεταβίβαση των ναυπηγείων θα γινόταν στην Αμπού Ντάμπι Μαρ τελικά η σύμβαση υπεγράφη με μια ΕΠΕ που έστησε ο Ισκαντάρ Σάφα και η οποία έχει μετοχικό κεφάλαιο 25.000 δολάρια. Ακριβώς τόσα μπορεί να διεκδικήσει τώρα το ελληνικό δημόσιο.
Το ελληνικό δημόσιο έδωσε σχεδόν τετρακόσια εκατομμύρια ευρώ στην ΕΠΕ του Ισκαντάρ Σάφα χωρίς να έχει προχωρήσει καμία απολύτως εργασία στα υποβρύχια.
Εξωθεσμικά πρόσωπα είχαν ανάμιξη στο ντηλ με τον Ισκαντάρ Σάφα. Ανάμεσα σ΄ αυτούς περιλαμβάνεται, ο αδελφός του τότε πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου, ο Χάρης Μπαμπούκης και ο κ. Ασημακόπουλος.
O Iσκαντάρ Σάφα, ο Τάκης Μπαλτάκος και η μυστική διαπραγμάτευση για τα ναυπηγεία
Ενώ τα ναυπηγεία είναι κλειστά, οι κατασχέσεις πάνε σύννεφο, τα υποβρύχια σκουριάζουν και οι εργαζόμενοι απλήρωτοι, στην κυβέρνηση έχει πέσει πανικός.
Αιτία το ενδεχόμενο να δικαιωθεί από τη διαιτησία στην οποία έχει προσφύγει ο Λιβανέζος επιχειρηματίας.
Μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν καταστροφική και θα οδηγούσε πολύ κόσμο στη φυλακή αφού ο Ισκαντάρ Σάφα εισέπραξε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο Άμυνας χωρίς να προχωρήσει καμία απολύτως εργασία στα υποβρύχια και αντί να διωχθεί ποινικά τώρα μπορεί να κερδίσει και αποζημίωση μαμούθ.
Γιαυτό Βενιζέλος και Σαμαράς ανέθεσαν στον Τάκη Μπαλτάκο να προχωρήσει σε μυστικές διαπραγματεύσεις με τον Ισκαντάρ Σάφα προκειμένου να βρουν λύση πριν την έκδοση δικαστικής απόφασης.
Τώρα πως νομιμοποιείται το σύστημα Μπαλτάκου να κάνει μυστικές διαπραγματεύσεις χωρίς να ενημερώνει τους αρμόδιους υπουργούς Αβραμόπουλο και Στουρνάρα δεν το γνωρίζουμε.
Τελικώς, οι Άραβες ήρθαν στον Σκαραμαγκά τον Νοέμβριο του 2010 αναλαμβάνοντας τη διοίκησή του χωρίς να καταβάλουν κανένα τίμημα, αλλά παίρνοντας μία «προίκα» ύψους 1,2 δις ευρώ για την κατασκευή δύο επιπλέον υποβρυχίων.
Κύριος μέτοχος του Σκαραμαγκά είναι μία γερμανική ΕΠΕ, η Horn Beteiligungs GmbH, που ανήκει σε εταιρεία της λιβανέζικης οικογένειας Safa με έδρα την Βηρυτό και με μετοχικό κεφάλαιο 25.000 δολάρια.
Μέτοχος του Σκαραμαγκά δεν είναι η Abu Dhabi Mar (ADM) της πριγκιπικής οικογένειας του Εμιράτου, όπως αναφέρεται κατά κόρον στην Αιτιολογική Έκθεση του Νόμου και τον Ν. 3885/2010. Άρα η κοινή γνώμη και η Βουλή εξαπατήθηκαν ως προς την ταυτότητα και επιφάνεια του αγοραστή.
Για να καλυφθεί η «γκάφα» της «απουσίας» της ADM, χρειάστηκε τροπολογία στον Νόμο 3885 με την οποία η Εταιρεία Privinvest του Ι. Safa χαρακτηρίσθηκε εκ των υστέρων ως «συνδεδεμένη» με την ADM.
Και όλα αυτά ενώ το Ελληνικό Δημόσιο πλήρωσε άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ στην εταιρεία συμβούλων LAZARD για την εκτίμηση της φερεγγυότητας και επιφάνειας εταιρείας της πριγκιπικής οικογένειας του Abu Dhabi!!! Σε κανένα κείμενο ή ανακοίνωση δεν αναφέρεται εκτίμηση της Privinvest ή της Horn.
Το Ελληνικό Δημόσιο κατέβαλε στα ΕΝΑΕ (Σκαραμαγκά) από τον Οκτώβριο του 2010 μέχρι σήμερα 400 εκ. ευρώ, ενώ η Horn του Safa και τα ΕΝΑΕ απαιτούν επιπλέον 100 εκατομμύρια ευρώ χωρίς καμία εξασφάλιση!!!
Το σύνολο των προβλεπόμενων από τη Σύμβαση του 2010 μεταξύ Δημοσίου και Αγοραστή είναι 1.321 εκατομμύρια ευρώ κατανεμημένα από το 2010 μέχρι και το 2018.
πηγη
Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας απασχολούνται περίπου 600 εργαζόμενοι, οι οποίοι κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο, εάν δεν βρεθεί νέος επενδυτής, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος των δύο πυραυλακάτων του Πολεμικού Ναυτικού, το οποίο είχε αναλάβει την πληρωμή του 70% των μισθών τους, για όσο διαρκούν οι εργασίες.
Επιστρέφει στην ΕΤΑΔ η έκταση με τη δεξαμενή 5 του Σκαραμαγκά
Εν τω μεταξύ σήμερα στις 2 και μισή, παραδίδεται στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) η χερασαία έκταση που φιλοξενεί τη δεξαμενή 5 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η οποία είναι η μεγαλύτερη του είδους της στη Μεσόγειο. Η διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση της συγκεκριμένης δεξαμενής θα γίνει από την ΕΤΑΔ, θα προκηρυχτεί εντός του καλοκαιριού, και ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από ισχυρούς ομίλους, μεταξύ των οποίων και η κινεζική Cosco που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά.
Χρήστος Καπούτσης-Χριστιάννα Κούσιου
Προκαταβολές τετρακοσίων εκατομμυρίων ευρώ που δόθηκαν από το υπουργείο Αμύνης στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, έγιναν καπνός μαζί με τον Λιβανέζο επιχειρηματία Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος τώρα ζητάει και τα ρέστα, αφού προσφεύγει στα διαιτητικά δικαστήρια, απαιτώντας αποζημίωση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ από το ελληνικό δημόσιο!
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας, που έχει αναλάβει το δύσκολο έργο της εκκαθάρισης των ναυπηγείων και την πώλησή τους σε επενδυτή, προαναγγέλλει αποκαλύψεις – φωτιά για τις προκαταβολές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, που εξαφανίστηκαν μαζί με τον Λιβανέζο σωτήρα, που ανέλαβε τα ναυπηγεία, για να ξεπλύνει τις ευθύνες του γερμανικού κολοσσού HDW.
Οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο των ναυπηγείων, αναμένεται να πυροδοτήσουν μετωπική σύγκρουση ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση, γιατί η λεηλασία δημόσιου χρήματος συντελέστηκε στη διάρκεια διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ.
Η δήλωση του Στέργιου Πιτσιόρλα ότι μετά την απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου θα δώσει στη δημοσιότητα τις προκαταβολές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που άρπαξε ο Ισκαντάρ Σάφα, χωρίς να προσφέρει το παραμικρό έργο στην κατασκευή των υποβρυχίων, δείχνει το μέγεθος του σκανδάλου.
Εξάλλου η κυβέρνηση έχει προχωρήσει τις νομικές ενέργειες, απαιτώντας την επιστροφή εξακοσίων εκατομμυρίων ευρώ από την εταιρεία του Ισκαντάρ Σάφα που χρεοκόπησε τα ναυπηγεία.
Μόνο που ο Λιβανέζος επιχειρηματίας είχε φροντίσει να υπογράψει σύμβαση όχι με τη μητρική εταιρεία που διαθέτει περιουσιακά στοιχεία, αλλά πήρε την εκμετάλλευση των ναυπηγείων, χρησιμοποιώντας μια εταιρεία που είχε μετοχικό κεφάλαιο 25 χιλιάδες δολάρια.
Το χρονικό του σκανδάλου
Η σύμβαση την οποία προώθησε ο Γ. Παπανδρέου, απαλλάσσει από κάθε ευθύνη τους Γερμανούς της HDW και της Τhyssenkrupp οι οποίοι εισέπραξαν σχεδόν τρία δισεκατομμύρια από το ελληνικό δημόσιο και παρέδωσαν τελικά ένα μπαταρισμένο υποβρύχιο. Αντί το ελληνικό δημόσιο να στραφεί κατά των Γερμανών ζητώντας πίσω τα δισεκατομμύρια και επιστρέφοντας τα σαράβαλα, τους ξεπλένει στην κυριολεξία μέσω της σύμβασης μεταβίβασης.
Οι αρμόδιοι υπουργοί εξαπάτησαν τη Βουλή. Ενώ ισχυρίστηκαν ότι η μεταβίβαση των ναυπηγείων θα γινόταν στην Αμπού Ντάμπι Μαρ τελικά η σύμβαση υπεγράφη με μια ΕΠΕ που έστησε ο Ισκαντάρ Σάφα και η οποία έχει μετοχικό κεφάλαιο 25.000 δολάρια. Ακριβώς τόσα μπορεί να διεκδικήσει τώρα το ελληνικό δημόσιο.
Το ελληνικό δημόσιο έδωσε σχεδόν τετρακόσια εκατομμύρια ευρώ στην ΕΠΕ του Ισκαντάρ Σάφα χωρίς να έχει προχωρήσει καμία απολύτως εργασία στα υποβρύχια.
Εξωθεσμικά πρόσωπα είχαν ανάμιξη στο ντηλ με τον Ισκαντάρ Σάφα. Ανάμεσα σ΄ αυτούς περιλαμβάνεται, ο αδελφός του τότε πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου, ο Χάρης Μπαμπούκης και ο κ. Ασημακόπουλος.
O Iσκαντάρ Σάφα, ο Τάκης Μπαλτάκος και η μυστική διαπραγμάτευση για τα ναυπηγεία
Ενώ τα ναυπηγεία είναι κλειστά, οι κατασχέσεις πάνε σύννεφο, τα υποβρύχια σκουριάζουν και οι εργαζόμενοι απλήρωτοι, στην κυβέρνηση έχει πέσει πανικός.
Αιτία το ενδεχόμενο να δικαιωθεί από τη διαιτησία στην οποία έχει προσφύγει ο Λιβανέζος επιχειρηματίας.
Μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν καταστροφική και θα οδηγούσε πολύ κόσμο στη φυλακή αφού ο Ισκαντάρ Σάφα εισέπραξε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο Άμυνας χωρίς να προχωρήσει καμία απολύτως εργασία στα υποβρύχια και αντί να διωχθεί ποινικά τώρα μπορεί να κερδίσει και αποζημίωση μαμούθ.
Γιαυτό Βενιζέλος και Σαμαράς ανέθεσαν στον Τάκη Μπαλτάκο να προχωρήσει σε μυστικές διαπραγματεύσεις με τον Ισκαντάρ Σάφα προκειμένου να βρουν λύση πριν την έκδοση δικαστικής απόφασης.
Τώρα πως νομιμοποιείται το σύστημα Μπαλτάκου να κάνει μυστικές διαπραγματεύσεις χωρίς να ενημερώνει τους αρμόδιους υπουργούς Αβραμόπουλο και Στουρνάρα δεν το γνωρίζουμε.
Τελικώς, οι Άραβες ήρθαν στον Σκαραμαγκά τον Νοέμβριο του 2010 αναλαμβάνοντας τη διοίκησή του χωρίς να καταβάλουν κανένα τίμημα, αλλά παίρνοντας μία «προίκα» ύψους 1,2 δις ευρώ για την κατασκευή δύο επιπλέον υποβρυχίων.
Κύριος μέτοχος του Σκαραμαγκά είναι μία γερμανική ΕΠΕ, η Horn Beteiligungs GmbH, που ανήκει σε εταιρεία της λιβανέζικης οικογένειας Safa με έδρα την Βηρυτό και με μετοχικό κεφάλαιο 25.000 δολάρια.
Μέτοχος του Σκαραμαγκά δεν είναι η Abu Dhabi Mar (ADM) της πριγκιπικής οικογένειας του Εμιράτου, όπως αναφέρεται κατά κόρον στην Αιτιολογική Έκθεση του Νόμου και τον Ν. 3885/2010. Άρα η κοινή γνώμη και η Βουλή εξαπατήθηκαν ως προς την ταυτότητα και επιφάνεια του αγοραστή.
Για να καλυφθεί η «γκάφα» της «απουσίας» της ADM, χρειάστηκε τροπολογία στον Νόμο 3885 με την οποία η Εταιρεία Privinvest του Ι. Safa χαρακτηρίσθηκε εκ των υστέρων ως «συνδεδεμένη» με την ADM.
Και όλα αυτά ενώ το Ελληνικό Δημόσιο πλήρωσε άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ στην εταιρεία συμβούλων LAZARD για την εκτίμηση της φερεγγυότητας και επιφάνειας εταιρείας της πριγκιπικής οικογένειας του Abu Dhabi!!! Σε κανένα κείμενο ή ανακοίνωση δεν αναφέρεται εκτίμηση της Privinvest ή της Horn.
Το Ελληνικό Δημόσιο κατέβαλε στα ΕΝΑΕ (Σκαραμαγκά) από τον Οκτώβριο του 2010 μέχρι σήμερα 400 εκ. ευρώ, ενώ η Horn του Safa και τα ΕΝΑΕ απαιτούν επιπλέον 100 εκατομμύρια ευρώ χωρίς καμία εξασφάλιση!!!
Το σύνολο των προβλεπόμενων από τη Σύμβαση του 2010 μεταξύ Δημοσίου και Αγοραστή είναι 1.321 εκατομμύρια ευρώ κατανεμημένα από το 2010 μέχρι και το 2018.
πηγη
Συνάντηση Κουβέλη – Πιτσιόρλα για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας
1042Συνάντηση μεταξύ του αναπληρωτή υπουργού Άμυνας, Φώτη Κουβέλη και του υφυπουργού Οικονομίας, Στέργιου Πιτσιόρλα, πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα το πρωί, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση με την πληρωμή των εργαζομένων στα ναυπηγεία Ελευσίνας.
Χθες, ο κ. Πιτσιόρλας, μιλώντας με εργαζόμενους που διαδήλωναν, εξέφρασε την πρόθεση της κυβέρνησης να μείνουν ανοιχτά τα ναυπηγεία. «Αγωνιζόμαστε και πιστεύω πως θα βρούμε λύση» είπε χαρακτηριστικά.Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας απασχολούνται περίπου 600 εργαζόμενοι, οι οποίοι κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο, εάν δεν βρεθεί νέος επενδυτής, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος των δύο πυραυλακάτων του Πολεμικού Ναυτικού, το οποίο είχε αναλάβει την πληρωμή του 70% των μισθών τους, για όσο διαρκούν οι εργασίες.
Επιστρέφει στην ΕΤΑΔ η έκταση με τη δεξαμενή 5 του Σκαραμαγκά
Εν τω μεταξύ σήμερα στις 2 και μισή, παραδίδεται στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) η χερασαία έκταση που φιλοξενεί τη δεξαμενή 5 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η οποία είναι η μεγαλύτερη του είδους της στη Μεσόγειο. Η διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση της συγκεκριμένης δεξαμενής θα γίνει από την ΕΤΑΔ, θα προκηρυχτεί εντός του καλοκαιριού, και ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από ισχυρούς ομίλους, μεταξύ των οποίων και η κινεζική Cosco που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά.
Χρήστος Καπούτσης-Χριστιάννα Κούσιου
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου