Κατερίνα Καινούγιου: Δηλώνει ερωτευμένη με τον Νίκο Βέρτη και ρίχνει χυλόπιττα στον Αργυρό!

«Ερωτευμένη» με τον Νίκο Βέρτη δηλώνει η Κατερίνα Καινούργιου! Η παρουσιάστρια, όπου βρεθεί και όπου σταθεί, δηλώνει την αγάπη που τρέφει στο πρόσωπο του τραγουδιστή!
Σήμερα, καλεσμένη στο «Μες την Καλή Χαρά», η Καινούργιου μίλησε ακόμα μια φορά για τον Νίκο Βέρτη:
«Είναι πολύ αγαπημένος μου. Δεν ξέρω αν θα μου μιλάει μετά απ΄όσα έχω πει στις εκπομπές για εκείνον!»
Στη συνέχεια, όταν τη ρώτησε η Ναταλία Γερμανού αν τον θέλει παράφορα και κολασμένα, απάντησε χωρίς περιστροφές:..

«Ναι τον θέλω! Είναι πολύ ευγενικός! Μου αρέσει σαν άνδρας!»
Ωστόσο όπως είπε, ακόμα κι αν την έπαιρνε τηλέφωνο να βγούνε, θα τον τέσταρε:
 «Ε… θα βγαίναμε να δω λίγο, γιατί πρέπει να βγούμε να τον γνωρίσω, να μιλήσω μαζί του, μπορεί να βρω κάνα κουσούρι άμα βγούμε για φαγητό!»
Όταν δε τη ρώτησε η Ναταλία «τι δεν σου κάνει ο Βέρτης;» η Καινούργιου απάντησε:
«Μωρέ μου κάνει. Αλλά τι να λέμε τώρα! Πάρε με τηλέφωνο; Αφού το έχω πει τόσες φορές!»
Το καλύτερο όμως, σας το αφήσαμε για το τέλος. Αν την έβαζαν να διαλέξει ανάμεσα σε Νίκο Βέρτη και Κωνσταντίνο Αργυρό, η Κατερίνα ψηφίζει δαγκωτό ΒΕΡΤΗ!
Ξεκαθαρίζει άλλωστε πως τίποτ΄απ΄όσα γράφτηκαν για το «ειδύλλιο» της με τον Αργυρό δεν ισχύουν, τονίζοντας ωστόσο, πως με τον Κωνσταντίνο γνωρίζονται και είναι «πολύ ωραίος και πολύ καλός τραγουδιστής».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...