Οδηγούμε στις Αυστριακές Άλπεις τη νέα Mercedes M-Class

Βρεθήκαμε στις Αυστριακές Αλπεις και συγκεκριμένα στο Hochgurlg για δύο μέρες σε μια prive εκδήλωση της Mercedes-Benz. Οι Γερμανοί προκάλεσαν λίγους δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο να τολμήσουν να βάλουν την πολυτελέστατη..
νέα M-Class στο χιόνι και κατά προέκταση στο χώμα, αφού αυτή την περίοδο οι Αλπεις περνάνε το δικό τους δράμα, με το χιόνι να αρνείται πεισματικά να σκεπάσει τα βουνά τους.
Παρ’ όλα αυτά, πατήσαμε χιόνι, αλλά και άσφαλτο. Με λίγα λόγια, κάναμε μία ολοκληρωμένη δοκιμή στο αυτοκίνητο, αφού μας το επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες. Ισως κάποιοι από τους κατόχους της προηγούμενης γενιάς παραξενευτούν για το θράσος των Γερμανών να μας ωθήσουν να λασπώσουμε την πολυτελέστατη καλλονή, όμως εσείς, οι κάτοχοι μιας
M-Class (τουλάχιστον της προηγούμενης γενιάς) πρέπει να καταλάβετε ότι κάτω από το όμορφο, μακρύ, βραδινό φόρεμα βρίσκεται μία πολλά υποσχόμενη Κυρία έτοιμη για όλα! Ακόμα και για ανώριμες, εκτός δρόμου καταστάσεις!

Μεγάλωσε και αγρίεψε!
Η νέα ML έχει μακρύτερο, φαρδύτερο και ψηλότερο αμάξωμα από την απερχόμενη. Εχει πιο επιβλητικό παρουσιαστικό, ενώ το κορμί της, παρά τον όγκο της, έχει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής στην κατηγορία (Cd 0,32). Οι εσωτερικοί χώροι έχουν αυξηθεί, όπως και αυτοί των αποσκευών, που πλέον είναι στα 690 λίτρα. Η αλήθεια είναι πως δεν κρατηθήκαμε, και ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Mercedes που μας συνόδευαν αν αυτή η αύξηση του μεγέθους θα ακολουθηθεί και στην GLK, αφήνοντας ουσιαστικά χώρο για ένα μικρότερο SUV-crossover. Η απάντησή δόθηκε με ένα... στραβό χαμόγελο όλο υπονοούμενα.
Η νέα M-Class χτίστηκε στη γνώριμη πλατφόρμα της προηγούμενης γενιάς με τη γνωστή διάταξη (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω). Η διαφορά τώρα είναι ότι έχουν προστεθεί νέα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ και τα παλαιά βελτιώθηκαν κατά πολύ. Στην άσφαλτο αυτό μεταφράζεται σε άνεση, απλότητα στην κίνηση, πολυτέλεια, αλλά και πολύ-πολύ ασφάλεια. Οδηγώντας την M-Class με τον νέο diesel κινητήρα των 2,1lt απόδοσης 204 PS σε «στριφτερούς» και ολίγον γλιστερούς δρόμους, αισθάνεσαι σαν να είσαι κυκλωμένος από μία ηλεκτρονική ασπίδα (όπως το Εντερπράιζ!) η οποία σε προστατεύει απ’ όλα! Η αλήθεια βέβαια είναι πως εκνευρίστηκα αρκετά από την ουδετερότητα στην οδήγηση που σου προσφέρουν αυτά τα συστήματα. Με την τετρακίνηση να είναι πρόθυμη να δώσει έως και το 70% της ροπής πίσω, ε, ήθελα να αναγκάσω το αυτοκίνητο να υπερστρέψει.

Μπήκαμε στη χιονισμένη διαδρομή, λοιπόν, όπου σε ένα απόλυτα ασφαλές και κλειστό -για τις ανάγκες της δοκιμής μας- δρόμο προσπαθώ να «νικήσω» τα ηλεκτρονικά συστήματα. Κινούμαι σε ευθεία με ταχύτητα σχεδόν 110 km/h (ναι, σε χιόνι, με λάστιχα ασφάλτου-χιονιού), όπου η αριστερή στροφή είναι λίγα μέτρα πιο κάτω.
Πλακώνομαι στα φρένα και στρέφω το τιμόνι απότομα αριστερά για να προκαλέσω υποστροφή, και καπάκι υπερστροφή, από τη μεταφορά βάρους (και τι βάρους!). Θέλετε να σας πω το αποτέλεσμα; Αν και είχα σχεδόν στο πάτωμα το πεντάλ του γκαζιού, μετά τη στροφή το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε από τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Η απόλυτη καταστροφή της οδηγικής απόλαυσης και η σωτηρία από τον κακό εαυτό μας. Αυτά τα συστήματα έχουν ως σκοπό να μας κρατάνε στον δρόμο - και το καταφέρνουν σχεδόν 100%. Βέβαια, για όσους έχουν αυτοκίνητα με τέτοια συστήματα, ας μην ξεχνάνε ότι κανείς δεν είναι υπεράνω της Φυσικής!

Από εκεί και πέρα η ολοκαίνουρια Mercedes M-Class με τον εκπληκτικό 4κύλινδρο diesel κινητήρα των 2.143 cc (Euro 6) προσφέρει τη θηριώδη δύναμη των 51 kgm ροπής από τις μόλις 1.600 σ.α.λ., ενώ η μέση κατανάλωση είναι στα 6,0-6,5 lt/100 km. Μιλάμε για ένα τεχνολογικό διαμάντι, την περίσσια ροπή του οποίου μοιράζει ωραιότατα το γνώριμο 7G-Tronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Πολλά ακόμα θα ήθελα να σας γράψω για τη νέα M-Class που αναμένουμε στις εκθέσεις της Mercedes τις επόμενες ημέρες, αλλά υπομονή μέχρι την επόμενη συνάντησή μας, επί ελληνικού εδάφους αυτή τη φορά!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Mercedes M-Class 250 BlueTEC
Κινητήρας: 2.143 cc
Ισχύς: 204 PS/4.250 rpm
Ροπή: 51,0 kg/1.600
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχ.
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,0 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt
Εκπομπές CO2: 158 gr/km
Βάρος: 2.150 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.804x1.926x1.788 mm
Χώρος αποσκευών: 690 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 268,6 ευρώ
Τιμή: 73.000 ευρώ (εκτίμηση)




πηγη  ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ                    Τάκης Τρακουσέλλης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...