Αντίδραση Καπελέρη για την υπόθεση των εφοριακών με βίλες

Την αντίδρασή του για το χθεσινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του «Εθνους» εκφράζει με επιστολή του προς την εφημερίδα ο πρώην γενικός γραμματέας Τελωνειακών και Φορολογικών Υποθέσεων Γιάννης Καπελέρης..

Ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γ. Καπελέρης
Την αντίδρασή του για το χθεσινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του «Εθνους» εκφράζει με επιστολή του προς την εφημερίδα ο πρώην γενικός γραμματέας Τελωνειακών και Φορολογικών Υποθέσεων Γιάννης Καπελέρης.
Ο Γ. Καπελέρης μεταξύ άλλων τονίζει: «Εμφανίζομαι να υπερασπίζομαι ή να "απαλλάσσω" εφοριακούς, με αφορμή τη μαρτυρία μου σε δίκη κατά των ως άνω προσώπων - οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, απηλλάγησαν δύο φορές ομοφώνως από τα αρμόδια δικαστήρια. Προφανώς δεν είναι τυχαία η χρονική συγκυρία της δημοσίευσης του άρθρου αυτού, σε συνδυασμό με την πρόσφατη δίωξη σε βάρος μου, το αντίθετο μάλιστα.
Είναι εμφανές ότι αυτό που υπονοείται, εμμέσως πλην σαφώς και με μία απλουστευτική λογική, είναι ότι, αφού έχω «βεβαρημένο» παρελθόν, πολύ πιθανόν να έχει και βάση η παρούσα δίωξη σε βάρος μου. Γι΄αυτό εξάλλου, από την όλη υπόθεση, μόνο το δικό μου όνομα, συνοδευόμενο από φωτογραφία μου μάλιστα, επελέγη για το πρωτοσέλιδο σας, με τον κραυγαλέο τίτλο «Συνήγορος των εφοριακών με τις βίλες»».
Ο πρώην γενικός γραμματέας, αφού κάνει λόγο για «προφανή σκοπιμότητα», επισημαίνει ότι:
  • Είναι ψευδές το ότι «η δίωξη σε βάρος μου αφορά "μη είσπραξη προστίμων σε υποθέσεις λαθρεμπορίας...".
  • Η εγκύκλιος που αποτελεί αφορμή της δίωξης αφορούσε αναστολή είσπραξης προστίμων εν όψει νομοθετικής ρύθμισης.
  • Η μαρτυρική μου κατάθεση το 2008, έγινε με την ιδιότητά μου ως υπαλλήλου του υπουργείου Οικονομικών... και είχε να κάνει με τη γνώμη μου σχετικά με τον τρόπο και τις αρχές που τηρούνται κατά τη διενέργεια φορολογικών ελέγχων».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...