Christina Aguilera: "Ο σύντροφός μου αγαπάει το σώμα μου"


Ότι η Christina Aguilera έχει πάρει αρκετά κιλά τον τελευταίο καιρό είναι εμφανέστατο. Εμφανής είναι όμως και η αυτοπεποίθηση της τραγουδίστριας η οποία δηλώνει πως "ο σύντροφός μου αγαπάει το σώμα μου και εγώ το ίδιο...
Η 31χρονη Christina εξήγησε πως "ο σύντροφός μου αγαπάει το σώμα μου. Και εγώ το αγαπώ, ο γιος μου είναι υγιέστατος και ευτυχισμένος και αυτό μετράει."
Προσπάθησε να στείλει και ένα μήνυμα λέγοντας πως "εμείς οι γυναίκες βρισκόμαστε συνεχώς στο μικροσκόπιο. Το να είμαι ευτυχισμένη με το σώμα που έχω είναι η καλύτερη επιβεβαίωση για εμένα."
Η τραγουδίστρια είναι ζευγάρι με τον Matt Rutler από το 2010.
 
Φυσικά η σημερινή εμφάνιση της Christina έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με την εικόνα της από τα εφηβικά της χρόνια.


 







ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...