Α380 του στόλου που πρέπει να ελέγχονται για ρωγμές στα πτέρυγια

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας διέταξε την Airbus για να ελέγξετε όλα τα αεροσκάφη A380 superjumbo πτέρυγα για ρωγμές Τετάρτη μετά ρωγμές βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της «μη προγραμματισμένη εσωτερικού ελέγχου".. Η Airbus υποστηρίζει, δεν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια.

Με Σύρματα Νέα (κείμενο)
AFP - Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας διέταξε την Τετάρτη ότι όλα τα Airbus A380 superjumbo αεροπλάνα πρέπει να ελέγχονται για τις πτέρυγες ρωγμές, ακόμα και ως ο κατασκευαστής των αεροσκαφών επέμεινε υπήρχε τίποτα το ανησυχητικό.
Οι ρωγμές είχαν βρεθεί «μετά από έκτακτη επιθεώρηση του εσωτερικού ενός Α380 πτέρυγα,« EASA είπε σε μια δήλωση.
Μετά την διαπίστωση αυτή, οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν σε μια σειρά από άλλα αεροπλάνα κατά την οποία μια νέα μορφή της πυρόλυσης εντοπίστηκε οποία, "εάν δεν εντοπιστούν και να διορθωθούν, μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της δομικής ακεραιότητας του αεροπλάνου», ανέφερε η δήλωση.
EASA, η οποία είχε ήδη πει τον περασμένο μήνα ότι διέταξε 20 τέτοιες αεριωθούμενα να επιθεωρούνται μετά από την ανακάλυψη των ρωγμών στα φτερά της Singapore Airlines, Emirates και Air αεροπλάνα Γαλλία, επέκτεινε τους ελέγχους σε όλα τα αεροσκάφη τύπου Α380 67 που λειτουργούν σήμερα, δήλωσε ένας εκπρόσωπος.
Η ανακοίνωση ήρθε μετά από την Qantas της Αυστραλίας αφαιρεθεί ένα από τα Α380 της από την υπηρεσία μετά την ανακάλυψη "μικρές ρωγμές" στα φτερά του, αλλά είπε ότι δεν υπήρχε κίνδυνος για την ασφάλεια των πτήσεων.
Όταν οι πρώτοι έλεγχοι ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα, ο αντιπρόεδρος της Airbus πρόεδρος Tom Williams επέμεινε οι μικροσκοπικές ρωγμές πτέρυγα θα μπορούσε εύκολα να επιδιορθωθεί και δεν ενέχουν κανένα κίνδυνο.
"Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα κόπωσης πυρόλυση," είπε ο Γουίλιαμς, κατηγορώντας τις ρωγμές σε θέματα σχεδίασης και κατασκευής αντ 'αυτού.
«Οι ρωγμές δεν θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπλοΐα του αεροσκάφους", επέμεινε.
Η Airbus επανέλαβε ότι η στάση και πάλι την Τετάρτη.
Ο εκπρόσωπος του EASA δήλωσε ότι οι έλεγχοι που αποτελείται τόσο μια «λεπτομερή μακροσκοπική εξέταση», αλλά και πιο έντονες τις δοκιμές που θα είναι σε θέση να ανιχνεύει πιθανές βλάβες αόρατα με γυμνό μάτι.
Δεν υπήρχε επείγουσα ανάγκη για τις επιθεωρήσεις και τα αεροσκάφη αυτά που είχε ήδη πετάξει πάνω από 1.800 πτήσεις θα πρέπει να ελέγχονται πρώτα, είπε.
Νωρίτερα, Qantas πήρε ένα από τα αεροσκάφη τύπου Α380 της υπηρεσίας από την Τετάρτη μετά την ανακάλυψη "μικρές ρωγμές" στα φτερά του.
Η αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία τόνισε ότι δεν ήταν ο "τύπος δύο" σκάσιμο υπάρχουν σε ολόκληρη την παγκόσμια στόλου Α380 τον περασμένο μήνα, το οποίο "τώρα το θέμα της ευρωπαϊκής οδηγίας αξιοπλοΐας."
"Μέχρι σήμερα, πληκτρολογήστε δύο ρωγμές δεν έχει βρεθεί σε αεροσκάφη Qantas,« εκπρόσωπος Qantas είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Η μικρή ρωγμή, στο «φτερό ορισμένες πόδια πλευρά», ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια μιας επιπλέον γύρο προληπτικών ελέγχων που ζητήθηκαν από την Airbus για την Qantas superjumbo αφού χτύπησε σοβαρές αναταράξεις πάνω από την Ινδία τον Ιανουάριο.
Επτά επιβάτες τραυματίστηκαν και τέσσερις απαιτούμενη νοσηλεία στη Σιγκαπούρη μετά το περιστατικό.
"Αυτή η ρωγμή δεν σχετίζεται με την αναταραχή, ή ειδικά για την Qantas, αλλά ανάγεται σε θέμα κατασκευής," η Qantas δήλωσε εκπρόσωπος.
"Η Airbus επιβεβαίωσε ότι δεν έχει καμία επίδραση στην ασφάλεια των πτήσεων."
Η Qantas, η οποία διαθέτει 12 αεροσκάφη τύπου Α380 στο στόλο της, είπε μια "επιθεώρηση και επισκευή καθεστώς έχει αναπτυχθεί" σε συνδυασμό με την Airbus και αναμένεται η εκτόξευση του εν λόγω υπηρεσία να επιστρέψει μέσα σε μια εβδομάδα.
"Θα ακολουθήσουμε τις οδηγίες της Airbus για κάθε περαιτέρω δράση που ενδέχεται να απαιτηθεί," είπε η εκπρόσωπος.
Είναι το δεύτερο A380 της Qantas να βρεθεί με φτερό ρωγμές στα πλευρά, με superjumbo που εμπλέκονται σε μια δραματική έκρηξη σε ένα αεροπλάνο κινητήρα πάνω από την Ινδονησία το Νοέμβριο του 2010, επίσης, υποφέρουν ρωγμές.
Το Α380 είναι το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο και ένα βασικό προϊόν στο line-up της Airbus, καθώς μάχεται κύριο ανταγωνιστή της, αμερικανικό κολοσσό Boeing, για την πρώτη θέση στον κόσμο της πολιτικής βιομηχανία αεροσκάφος.
Το διώροφο αεροσκάφος μπήκε σε υπηρεσία το 2007 μετά από χρόνια καθυστερήσεων τεχνικής. Υπάρχουν τώρα 67 σε υπηρεσία σε όλο τον κόσμο και, ενώ δεν είχαν ποτέ ένα θανατηφόρο ατύχημα, έχουν υπάρξει προβλήματα οδοντοφυΐας.
φρέζα / SPM / RL
DATELINE: Φρανκφούρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012 (AFP) -
πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...