Ο 26χρονος Γερμανός πιλότος συνέχισε το σερί της Mercedes στην πρώτη
θέση των χρόνων..
σήμερα στην πίστα της Χερέθ. Θυμίζουμε ότι η γερμανική
ομάδα χρησιμοποιεί το περσινό μονοθέσιο που δεν είναι εναρμονισμένο
στους κανονισμούς του 2012. Το νέο μονοθέσιο της Mercedes θα
παρουσιαστεί στις 21/2.Έτσι μέχρι τώρα στη γερμανική ομάδα έχουν επικεντρωθεί στην αξιολόγηση των νέων ελαστικών της Pirelli. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ μιλώντας σχετικά τόνισε: «Θα προκαλέσουν μεγάλη διαφορά στους αγώνες τα ελαστικά γιατί πλέον οι γόμες έχουν μικρή διαφορά μεταξύ τους. Δεν μπορώ να προβλέψω πως θα εξελιχθεί αλλά θα είναι διαφορετικά. Τα πίσω ελαστικά αντέχουν περισσότερο. Συνολικά η Pirelli έχει κάνει πολύ καλή δουλειά».
Η Mercedes ολοκλήρωσε σήμερα το πρόγραμμα δοκιμών της και ετοιμάζεται για τη Βαρκελώνη και το δεύτερο τετραήμερο (21-24/2).
Οι Φέτελ, Αλόνσο και Χάμιλτον που αναμένεται φέτος να πρωταγωνιστήσουν στις μάχες για το βάθρο πήραν σήμερα την πρώτη γεύση από τα νέα μονοθέσια των ομάδων τους.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ προσπαθεί να παραμείνει συγκρατημένος: «Περιμένουμε να δούμε και τη Mercedes αλλά είναι φανερό ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες από πέρυσι. Ύστερα από δυο μήνες χωρίς οδήγηση μου πήρε δυο γύρους για να ξαναβρώ το ρυθμό. Το μονοθέσιο δίνει καλή αίσθηση. Προφανώς είναι κοντά σ’ αυτό που περιμέναμε. Υπάρχει σημαντική απώλεια πρόσφυσης λόγω της αλλαγής στους κανονισμούς αλλά συνηθίζεις γρήγορα. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε χαρούμενοι μ’ όσα έχουμε δει ως τώρα».
Χωρίς να αποτελούν απόδειξη οι χρόνοι είναι μια ένδειξη του τι συμβαίνει σήμερα. Η RB8 δείχνει μονοθέσιο ικανό να υπερασπιστεί τους τίτλους της Red Bull. Η ΜΡ4/27 δεν έχει το σκαλοπάτι στο ρύγχος αλλά δείχνει να βρίσκεται σε καλύτερο δρόμο από την F2012. Στη Ferrari προβληματίζονται με τις ρυθμίσεις της εμπρός ανάρτησης που για πρώτη φορά είναι με ράβδους ώσης (pull rod).
Μιλώντας σχετικά ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Πατ Φράι αποκάλυψε: «Δεν είμαι ευχαριστημένος από την εικόνα μας. Υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Έχουμε αξιόπιστο μονοθέσιο, από απόδοση είμαστε οκ αλλά χρειάζονται βελτιώσεις σε συγκεκριμένα σημεία της στροφής. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Η βάση είναι σωστή. Κάνουμε συνεχώς αναλύσεις. Θα υπάρξει μια βδομάδα διακοπή που πρέπει να εκμεταλλευτούμε για να βρούμε τη λύση. Μετά ακολουθούν δυο βδομάδες δοκιμών και πακετάρουμε για Αυστραλία. Δεν είναι το θέμα μόνο η εμπρός ανάρτηση. Κερδίσαμε αεροδυναμικά και σε κέντρο βάρους, είναι διάταξη που δεν έχει υιοθετηθεί από άλλους αλλά δεν ενέχει σημαντικό ρίσκο. Θέλω να διαβεβαιώσου τους οπαδούς μας ότι δουλεύουμε σκληρά».
Από την πλευρά της McLaren ο Λιούις Χάμιλτον παρουσιάστηκε σαφώς πιο αισιόδοξος: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα και συμπλήρωσα αρκετούς γύρους. Ήμουν επιφυλακτικός το πρωί βλέποντας τους χρόνους του Τζένσον τις δυο προηγούμενες μέρες. Αλλά όταν έβαλα φρέσκα ελαστικά μπόρεσα να εκμεταλλευτώ την πρόσφυση και ένιωσα ότι μπορούμε να δουλέψουμε μ’ αυτά. Το μονοθέσιο δεν είναι προβλέψιμο αυτή τη στιγμή καθώς είναι ολοκαίνουργιο. Δεν έχουμε βρει ακόμη το σωστό set –up. Η κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος δεν είναι στις γρήγορες καμπές αυτή που είχαμε πέρυσι. Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα την ανακτήσουμε. Το μονοθέσιο είναι όμως καλύτερο στα φρένα και στην αλλαγή πορείας».
Αναφερόμενος στους αντιπάλους ο Χάμιλτον σημείωσε: «Η Red Bull δείχνει γρήγορη και μ’ έχει εντυπωσιάσει η Lotus».
Ο Ρομάν Γκροζάν επιβεβαίωσε την καλή κατάσταση της νέας Lotus E20 σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο ημέρας ανάμεσα στα φετινά μονοθέσια.Θα πρέπει όμως να τονιστεί ότι ήταν σε ρυθμίσεις δοκιμών.
Μιλώντας σχετικά ο Γάλλος είπε: «Σίγουρα είναι καλύτερο να βρίσκεσαι στην κορυφή των χρόνων από την ουρά. Το σημαντικό είναι ότι το μονοθέσιο μας είναι καλό. Είναι προβλέψιμο με καλό κράτημα στις γρήγορες στροφές. Νιώθεις σιγουριά να πιέσεις στο όριο και συγχωρεί ένα μικρό λάθος».
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
Διαφορά Γύροι
|
1. Rosberg Mercedes 1m17.613s 118
|
2.
Grosjean Lotus 1m18.419s +0.806
117
|
3.
Vettel Red Bull 1m19.297s +1.684
96
|
4.
Hamilton McLaren 1m19.464s +1.851
80
|
5.
Vergne Toro Rosso 1m19.734s +2.121
79
|
6.
Perez Sauber 1m19.770s +2.157
48
|
7.
Alonso Ferrari 1m20.412s +2.799
67
|
8.
Senna Williams 1m21.293s +3.680
125
|
9.
Van der Garde Caterham 1m23.324s +5.711
74
|
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου