Σε όλα τα σημεία πώλησης θα βρίσκεται από σήμερα το νέο προϊόν της Coca Cola Tρία Έψιλον. Πρόκειται για τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια , που έρχεται να προστεθεί στα τέσσερα προϊόντα που κυκλοφορούν ήδη.
Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας, το οποίο παράγει 1.300 κουτάκια αναψυκτικού το λεπτό.
Το νέο προϊόν θα αρχίσει να διανέμεται και στην Κύπρο από την 1η Απριλίου.
Όπως δήλωσε η Γενική Διευθύντρια της Coca Cola Ηellas, Λίλιαν Νεκταρίου, στόχος του Ομίλου δεν είναι να αποσπάσει μερίιδια από τον ανταγωνισμό αλλά να φέρει νέους καταναλωτές, διευρύνοντας την αγορά.
Σύμφωνα με την ίδια, η συνταγή της Coca Cola Στέβια, διαμορφώθηκε από τους έλληνες καταναλωτές μετά από συνεχείς δοκιμές, ενώ όπως διευτκρινίστηκε η προμήθεια στέβιας δεν γίνεται από έλληνες παραγωγούς, αφού η παραγωγή δεν φτάνει να καλύψει την ζήτηση.
Σύμφωνα με την κ. Νεκταρίου, η επιλογή για την δημιουργία προϊόντος με στέβια δεν έγινε επειδή ο ανταγωνισμός σε αυτό τον τομέα, έχει πολύ καλή πορεία, αλλά από το γεγονός ότι τα προϊόντα light δεν δέχονται την ίδια πίσεση (από πλευράς πωλήσεων) σε σχέση με τα κανονικά προϊόντα.
Για τον Όμιλο της The Coca Cola Company, το 2017 αναμένονται σημαντικές αλλαγές, καθώς έχει αποφασιστεί να μειωθεί η ζάχαρη σε 500 προϊόντα της παγκοσμίως, να κυκλοφορήσουν νέα μη αλκοολούχα ποτά αλλά και να λανσαριστούν μικρότερες συσκευασίες προϊόντων.
Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:
• Ήδη προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
• Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.
• Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.
• Το 2017, ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.
Όπως έγινε γνωστό, πάντως από τα προϊόντα που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιοο του Ομίλου, μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημειώνει η Coca Cola Zero, η οποία μέσα στο πρώτ τρίμηνο του 2017 αύξησε τις πωλήσεις της κατά 12%.
Στόχος της Coca Cola Tρία Έψιλον είναι να αυξήσει μέσα στην επόμενη τριετία, το μερίδιο των light προϊόντων που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της στο 50% από 35% που είναι σήμερα.
Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας, το οποίο παράγει 1.300 κουτάκια αναψυκτικού το λεπτό.
Το νέο προϊόν θα αρχίσει να διανέμεται και στην Κύπρο από την 1η Απριλίου.
Όπως δήλωσε η Γενική Διευθύντρια της Coca Cola Ηellas, Λίλιαν Νεκταρίου, στόχος του Ομίλου δεν είναι να αποσπάσει μερίιδια από τον ανταγωνισμό αλλά να φέρει νέους καταναλωτές, διευρύνοντας την αγορά.
Σύμφωνα με την ίδια, η συνταγή της Coca Cola Στέβια, διαμορφώθηκε από τους έλληνες καταναλωτές μετά από συνεχείς δοκιμές, ενώ όπως διευτκρινίστηκε η προμήθεια στέβιας δεν γίνεται από έλληνες παραγωγούς, αφού η παραγωγή δεν φτάνει να καλύψει την ζήτηση.
Σύμφωνα με την κ. Νεκταρίου, η επιλογή για την δημιουργία προϊόντος με στέβια δεν έγινε επειδή ο ανταγωνισμός σε αυτό τον τομέα, έχει πολύ καλή πορεία, αλλά από το γεγονός ότι τα προϊόντα light δεν δέχονται την ίδια πίσεση (από πλευράς πωλήσεων) σε σχέση με τα κανονικά προϊόντα.
Για τον Όμιλο της The Coca Cola Company, το 2017 αναμένονται σημαντικές αλλαγές, καθώς έχει αποφασιστεί να μειωθεί η ζάχαρη σε 500 προϊόντα της παγκοσμίως, να κυκλοφορήσουν νέα μη αλκοολούχα ποτά αλλά και να λανσαριστούν μικρότερες συσκευασίες προϊόντων.
Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:
• Ήδη προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
• Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.
• Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.
• Το 2017, ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.
Όπως έγινε γνωστό, πάντως από τα προϊόντα που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιοο του Ομίλου, μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημειώνει η Coca Cola Zero, η οποία μέσα στο πρώτ τρίμηνο του 2017 αύξησε τις πωλήσεις της κατά 12%.
Στόχος της Coca Cola Tρία Έψιλον είναι να αυξήσει μέσα στην επόμενη τριετία, το μερίδιο των light προϊόντων που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της στο 50% από 35% που είναι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου