Το ισπανικό περιοδικό αυτοκινήτου και blog δοκιμών km77.com πραγματοποίησε τη δοκιμή με ένα Ioniq 5 που διέθετε μπαταρία 72,6 kWh, 218 ίππους και κίνηση στους πίσω τροχούς. Επιπλέον, τις ζάντες 19 ιντσών του ηλεκτρικού οχήματος (BEV) πλαισίωναν ελαστικά Michelin Primacy 4 σε διαστάσεις 235/55 R19 105W. Με μέγιστη ταχύτητα 80 km/h, το Ioniq 5 αναδείχθηκε ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που έχουν
Όπως μεταδίδει το CNBC, η Tesla αποφάσισε να μην συμπεριλάβει ένα δεύτερο συμπληρωματικό τσιπάκι που βρίσκεται στο τιμόνι και αφορά την δυνατότητα λειτουργίας του οχήματος με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.