Ζήλεψε την πρόσφατη γυμνή φωτογράφηση της καλής του, Μαίρης Συνατσάκη; Θα έκανε γυμνή φωτογράφηση ο Μύρωνας Στρατής;

Για την αγαπημένη του Μαίρη Συνατσάκη, το «Master Chef 2» και το ενδεχόμενο μιας …γυμνής φωτογράφησης μίλησε στην κάμερα του «Made In Star» ο Μύρωνας Στρατής, που μπορεί να μην αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τη σχέση του με τη μελαχρινή παρουσιάστρια, μιλάει όμως για τον τρόπου που αντέδρασε όταν είδε τη σχέση του να γίνεται θέμα στην τηλεόραση και τα περιοδικά..
«Είναι από τα πιο σεμνά παιδιά τα οποία γνωρίζω. Κάνει πραγματικά ό,τι της λέει η καρδιά της και είμαι και εγώ εντάξει με αυτό, όπως και η ίδια», λέει χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.
Όσο για το πώς αντιμετώπισε ο ίδιος την προβολή της σχέσης του με την παρουσιάστρια από τα Μέσα Ενημέρωσης; «Σοκαρίστηκα όταν είδα τον εαυτό μου στην τηλεόραση για ένα τέτοιο θέμα. Κάνω ό,τι μπορώ για να μην γίνομαι αγενής με τους ανθρώπους οι οποίοι ενδιαφέρονται, αλλά από την άλλη προσπαθώ να μην τα δίνω όλα γιατί δεν μου αρέσει. Μου αρέσει τα προσωπικά να μένουν προσωπικά».
Ο γνωστός τραγουδιστής  αναφέρθηκε επίσης και στη γυμνή φωτογράφηση που έκανε πρόσφατα η καλή του. «Ήταν πραγματικά μια ωραία φωτογράφηση. Μου άρεσε», είπε αποκλείοντας όμως το ενδεχόμενο να ποζάρει και ο ίδιος γυμνός κάποια στιγμή στο μέλλον επειδή ντρέπεται πολύ.
Όσο για το «Master Chef 2» το οποίο θα παρουσιάζει η Μαίρη, ο Μύρωνας δήλωσε ότι περιμένει με αγωνία να δει μερικά επεισόδια του γιατί είναι λάτρης του φαγητού.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...