Τι λέει για το πρωινό ξύπνημα; Χρήστος Φερεντίνος: Το highlight της καριέρας μου ήταν ...ντεντέκτιβ

Ο παρουσιαστής του «Πρωινού Ant1»,  Χρήστος Φερεντίνος,  μίλησε για το πρωινό ξύπνημα, ενώ αποκάλυψε  ότι σε μικρότερη ηλικία είχε κάνει τον ντεντέκτιβ.
«Επί δεκαοχτώ χρόνια στην τηλεόραση, φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να ξυπνήσω πρωί. Επειδή προέρχομαι από το ρεπορτάζ, το να περάσω στη θεματολογία του πρωινού, που είναι κυρίως ψυχαγωγική, με γέμιζε άγχος. Αλλά είναι ο νόμος της πρωινής τηλεόρασης ότι πρέπει να είσαι..
χαλαρός και όπως μου θύμισαν οι οχτάχρονοι γιοι μου, δεν τραβάω κανένα ζόρι, δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν», ανέφερε χαρακτηριστικά στο περιοδικό «Nitro».
 Ο παρουσιαστής μίλησε και για τις προηγούμενες δουλειές που έχει κάνει του και το ρόλο του ντεντέκτιβ που είχε αναλάβει σε μικρότερη ηλικία. «Το highlight της καριέρας μου στις δουλειές του ποδαριού ήταν: ντεντέκτιβ… Είχα ένα μηχανάκι τότε, ένα δίχρονο ρημάδι και μαζί με έναν φίλο μου που είχε καλύτερη μοτοσικλέτα, ήμασταν τα τσιράκια του μεγάλου ντεντέκτιβ και κάναμε παρακολουθήσεις. Όμως, επειδή το μηχανάκι μου δεν πήγαινε μια, οι “ύποπτοι” μου ξέφυγαν...»

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...