«Απέλυσα έναν μάνατζερ που μου είπε να αδυνατίσω»

Η Jennifer Lopez είναι το hot πρόσωπο του μήνα. Για το μήνα Δεκέμβριο κοσμεί το εξώφυλλο του περιοδικού Glamour αφού «στέφθηκε» από αυτό Γυναίκα του Χρόνου..

 «Κάποτε απέλυσα έναν μάνατζερ γιατί μου είπε να χάσω κιλά», αποκαλύπτει η Λατίνα τραγουδίστρια και συνεχίζει «Mε εξόργισε που κάποιος μου είπε κάτι τέτοιο… εγώ είμαι έτσι και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξω». 

 Η Jennifer παραχώρησε τη συνέντευξη στην τηλεοπτική πεθερά της, Jane Fonda, με την οποία συμπρωταγωνίστησε στην ταινία «Monster in law». 

 Στην ερώτηση που της έκανε η 73χρονη καταξιωμένη ηθοποιός, η οποία έχει αποκαλύψει ότι έχει ενδώσει …σε μια πλαστική επέμβαση, για το αν θα έκανε και αυτή κάτι παρόμοιο, η Jennifer απάντησε: «Ειλικρινά, δεν μπορώ να κρίνω γιατί μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε. Είμαι ευχαριστημένη με μένα και την ηλικία μου», και ολοκληρώνει ότι είναι ανοιχτή σε όλες τις επιλογές.

 Η τραγουδίστρια δεν αποκάλυψε τίποτε περί των σχέσεων που της καταλογίζουν αλλά αποκάλυψε ότι το διαζύγιο είναι κάτι πολύ δύσκολο. Και το μάθημα που έμαθε είναι να κρίνει και να ζυγίζει τα πάντα. Βέβαια το παν  για την 42χρονη καλλίγραμμη αοιδό είναι να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου και έπειτα θα είναι και με όλους τους άλλους: «Πρέπει να μάθεις να εκτιμάς τον εαυτό σου και να ξέρεις ότι αξίζει το καλύτερο». 

Δείτε παρακάτω το εξώφυλλο του περιοδικού... 

  πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...