Η Κριστίνα Αγκιλέρα συναντά τον πατέρα της 13 χρόνια μετά

Έτοιμη να αφήσει πίσω της το παρελθόν δηλώνει η διάσημη τραγουδίστρια και να φάει ένα πιάτο φαΐ με τον πατέρα της, τον οποίο έχει να δει από το 1999!..

Η Κριστίνα Αγκιλέρα (Christina Aguilera) έχει μιλήσει ανοιχτά για την άσχημη σχέση που είχε με τον πατέρα της, Φαούστο (Fausto), τον οποίο μάλιστα είχε κατηγορήσει για σωματική και ψυχολογική βία.
Τώρα και μέσα από συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό "Latina", η 31χρονη σταρ δηλώνει έτοιμη να γυρίσει σελίδα.
Η Κριστίνα Αγκιλέρα με τον σύντροφό της, Ματ Ράτλερ, σε πρόσφατη δημόσια εκδήλωση
Η Κριστίνα Αγκιλέρα με τον σύντροφό της, Ματ Ράτλερ, σε πρόσφατη δημόσια εκδήλωση
Έχω μιλήσει για το πόσο δύσκολα ήταν τα πράγματα και είμαι σίγουρη ότι εκείνος το έχει ακούσει. Δεν μπορεί να το απολαμβάνει όλο αυτό. Έτσι, ίσως κάποια μέρα να μπορέσουμε να βγούμε έξω για φαγητό μαζί. Είμαι 31ός πια. Ίσως να έφτασε η ώρα", υποστήριξε η Κριστίνα εκφράζοντας τη διάθεσή της να συναντήσει ξανά τον πατέρα της.
Σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο "Ε!" το 2009 η Αγκιλέρα είχε ομολογήσει όλα τα άσχημα που τη στοίχειωναν μεγαλώνοντας.
"Δεν ένιωθα καθόλου ασφαλής στην παιδική μου ηλικία. Το συναίσθημα του να μην μπορείς να κάνεις τίποτα είναι το χειρότερο στον κόσμο", είχε ομολογήσει τότε η Κριστίνα εξηγώντας ότι στράφηκε στο τραγούδι θεωρώντας το την καλύτερη διέξοδο.
"Η αγάπη μου για τη μουσική προέκυψε από τον πόνο που ένιωθα στο σπίτι", ολοκλήρωσε η σταρ που υπήρξε μέλος της διάσημης παρέας του "Mickey Mouse Club" πριν από πολλά πολλά χρόνια.
Από την πλευρά του, ο στρατιωτικός πατέρας της Κριστίνα έχει διαψεύσει επανειλημμένα τις κατηγορίες της κόρης του, ότι κακομεταχειριζόταν την ίδια και την αδελφή της, Ρέιτσελ (Rachel).
"Η σχέση μου με τη μητέρα τους ήταν πολύ έντονη και εγώ δεν ήμουν τέλειος. Όμως αγαπώ την Κριστίνα και την αδελφή της, τη Ρέιτσελ. Δεν τους φέρθηκα ποτέ άσχημα και το γνωρίζουν. Διαφωνούσαμε σε πολλά με τη γυναίκα μου και είχαμε και οι δύο πολύ έντονους χαρακτήρες", είχε ομολογήσει το 2002 ο Φαούστο Αγκιλέρα εκφράζοντας τη μεταμέλειά του για τις φορές που σήκωσε χέρι απέναντί της. "Δεν ήταν, όμως, ποτέ βίαιο, όπως ο Άικ και η Τίνα", συμπλήρωσε ο πατέρας της Κριστίνα αναφερόμενος στην διαβόητη σχέση της Τίνα Τέρνερ (Tina Turner) και του συζύγου της.
Κατά τα άλλα η Αγκιλέρα συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις φωνητικές της ικανότητες, αν και στην πιο πρόσφατη εμφάνισή της ήταν κάτι άλλο που τράβηξε την προσοχή, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει και τη νέα της… καριέρα ως κριτής στο σόου "The voice" για τρίτη συνεχή σεζόν.
Στα προσωπικά της, μετά το διαζύγιό της από τον Τζόρνταν Μπράτμαν (Jordan Bratman) το 2005 έχει βρει ξανά την ευτυχία στο πλευρό του τεχνικού Ματ Ράτλερ (Matt Rutler).
Στο βίντεο που ακολουθεί θυμηθείτε την επιτυχία της Κριστίνα Αγκιλέρα με τίτλο "Hurt" με ένα πολύ συγκινητικό κλιπ που παρακολουθεί μία πολύπαθη σχέση πατέρα-κόρης.

Επιμέλεια: Ζωή Κίττα
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...