Η καψούρα της χωρισμένης Φουρέιρα

Λένε πως όταν βλέπεις μια γυναίκα να αλλάζει εντελώς τα μαλλιά της, μάλλον έχει χωρίσει. Ε, μην απορείς λοιπόν που η Ελένη Φουρέιρα..
εμφανίστηκε εψές στο Madwalk με μαλλί πιο ίσιο και από πρόκα, αφήνοντας στο παρελθόν το μαλλί πατατούφα!
Χωρισμός είναι όπως φαίνεται η αιτία για το νέο λουκ της Ελένης που μίλησε για το τέλος της σχέσης με τον κτηματομεσίτη Δημήτρη Γούτο μετά από πολλά χρόνια δεσμού.
Το ζευγάρι είχε περάσει και πάλι μια κρίση πριν αρκετό καιρό αλλά αυτή τη φορά, φαίνεται πως το αντίο θα είναι οριστικό. Μιλώντας στο περιοδικό ''Down Town'', η Φουρέιρα αποκάλυψε πως ο χωρισμός την πόνεσε πολύ:
"Πόνεσα) πολύ! Έζησα τόσα πράγματα με αυτόν τον άνθρωπο. Πώς θα μπορούσα να βγω αλώβητη από αυτήν την ιστορία και να μην πονέσω; Παρ' όλα αυτά ένας χωρισμός δεν σημαίνει και κάτι στα ουσιαστικά συναισθήματα που έχεις αισθανθεί. Όταν έχεις αγαπήσει πολύ έναν άνθρωπο, αυτό δεν αλλάζει επειδή πάψατε να είστε μαζί. Άλλωστε αυτά συμβαίνουν στη ζωή μας, είναι κάτι φυσιολογικό".
Κι αν νομίζεις πως η ζωή συνεχίζεται και η σέξι Φουρέιρα είναι έτοιμη να ερωτευτεί και πάλι, φαίνεται πως η καψούρα για τον πρώην είναι ακόμα υπαρκτή καθώς ο χωρισμός μετράει μερικές εβδομάδες μόνο:
'Χώρισα πριν από έναν περίπου μήνα. Βγήκα από μια μεγάλη σχέση. Όμως, οι ρυθμοί της δουλειάς μου τρέχουν κάθε μέρα και, δόξα τω Θεό, αφού πάει καλά αυτό το κομμάτι της ζωής μου, δεν έχω κανένα λόγο να είμαι λυπημένη επειδή δεν μπόρεσα να πετύχω το ιδανικό: την επιτυχημένη επαγγελματική πορεία σε συνδυασμό με την προσωπική ευτυχία... Πρέπει να περάσει αρκετός χρόνος. Άλλωστε καλό είναι να περνάμε μερικές φάσεις μοναξιάς. Αυτή την περίοδο είμαι αφοσιωμένη αποκλειστικά στην δουλειά μου''.. 

WomenOnly.g πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...