ΜΠΟΜΠΙ ΚΡΙΣΤΙΝΑ ΧΙΟΥΣΤΟΝ «Θέλω να συνεχίσω τον μύθο της μητέρας μου»

«Η μητέρα μου είναι πάντα μαζί μου», είπε η κόρη της Γουίτνεϊ Χιούστον, Μπόμπι Κριστίνα, στην πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση μετά τον ξαφνικό θάνατο της τραγουδίστριας..
στο τηλεοπτικό σόου της Οπρα Γουίνφρεϊ. Η συνέντευξη έγινε στο σπίτι του αδελφού της Γουίτνεϊ Χιούστον στην Ατλάντα, όπου η 18χρονη περνά αρκετές ημέρες τον τελευταίο καιρό.
Εμφανώς νευρικό και αμήχανο, το νεαρό κορίτσι φάνηκε να χαλαρώνει όταν η Οπρα Γουίνφρεϊ την αγκάλιασε και τη ρώτησε πώς τα πάει. «Είμαι καλά. Είμαι όσο καλά θα μπορούσα να είμαι», απάντησε εκείνη, για να συμπληρώσει πως, παρότι έχει δεχτεί τον χαμό της μητέρας της, τη νιώθει διαρκώς κοντά της: «Μερικές φορές είναι σουρεαλιστικό. Περπατάω μέσα στο σπίτι και πάω να φωνάξω "μαμά". Νιώθω ότι μπορώ να ακούσω τη φωνή της να μου λέει: "Προχώρα μωρό μου. Είμαι εδώ κοντά σου..."». Η Μπόμπι Κριστίνα παραδέχτηκε φυσικά πως υπάρχουν στιγμές που νιώθει πολύ άσχημα: «Ερχεται σε κύματα. Τη μια στιγμή μπορεί να είμαι χαρούμενη και να γελάω κι αμέσως μετά να με "χτυπάει" κάτι. Είναι η μαμά μου...».
Η τελευταία ημέρα
Από τις πιο συγκινητικές στιγμές της συνέντευξης ήταν όταν η κοπέλα αναφέρθηκε στην τελευταία ημέρα που πέρασε μαζί με τη μητέρα της: «Το βράδυ πριν από τον θάνατό της της ζήτησα να κοιμηθούμε μαζί. Και κοιμηθήκαμε μαζί, αγκαλιασμένες, όλη τη νύχτα». Η Μπόμπι Κριστίνα ένιωσε την ανάγκη να πει πως η μητέρα της δεν είχε καμία σχέση με την αρνητική εικόνα της που περνούσε προς τα έξω: «Αυτή δεν ήταν η μητέρα μου. Η μητέρα μου ήταν το πιο έμπιστο πρόσωπο για μένα, μια αδελφή, μια φίλη, ήταν τα πάντα...».
Η 18χρονη εξομολογήθηκε επίσης πως θα ήθελε να συνεχίσει τον μύθο της μητέρας της και να γίνει τραγουδίστρια ή να ασχοληθεί με την υποκριτική και τον χορό.
Στην ίδια συνέντευξη μίλησαν ο αδελφός της τραγουδίστριας και η νύφη και προσωπική της μάνατζερ. Και επέμειναν ότι τις τελευταίες ημέρες πριν από τον ξαφνικό θάνατό της δεν είχε κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών και πως ήταν σε καλή κατάσταση. Ο Γκάρι Χιούστον μάλιστα αναφέρθηκε με θετικούς χαρακτηρισμούς και στον πρώην σύζυγο της τραγουδίστριας, τον Μπόμπι Μπράουν: «Τον αγαπούσα. Ηταν καλό παιδί. Δεν ξέρω πόσο καλός ήταν ο ένας για τον άλλον», δήλωσε χαρακτηριστικά διαψεύδοντας τις φήμες που ήθελαν τον Μπράουν ανεπιθύμητο στην κηδεία από την οικογένεια Χιούστον.
Τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων της Γουίτνεϊ Χιούστον που θα αποκαλύψουν τα ακριβή αίτια του θανάτου της, αναμένεται να βγουν στα τέλη του μήνα.
Αναστασία Κουκά

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...