Ε. Παπαβασιλείου: Το «κόψιμο» της εκπομπής της και το «Dancing»

Για το παρασκήνιο της διακοπής του «Πάνω στην ώρα» μίλησε στην εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά στο MAD η Έλενα..
Παπαβασιλέιου και μεταξύ άλλων η ξανθιά παρουσιάστρια αποκάλυψε ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε όταν της ανακοινώθηκε η συνεργασία της με το «Μες στην καλή χαρά».

«Τελείωσε η εκπομπή στις αρχές του καλοκαιριού. Μας είπαν να φύγουμε διακοπές και γενικά υπήρχε ένα τεράστιο ερωτηματικό. Μείναμε στο ότι θα μας μιλήσουν τον Σεπτέμβρη και αυτό ακριβώς έγινε. Μας φώναξαν και μας είπαν ότι όχι μόνο η εκπομπή μας, αλλά ολόκληρη η ζώνη στην οποία υπαγόμασταν, δε συνεχίζεται. Εκείνη τη στιγμή μου ανακοίνωσαν προσωπικά ότι θέλουν πάρα πολύ να μείνω στο κανάλι, χωρίς να ξέρουν ακόμη το πώς και το πού. Έτσι προγραμματίσαμε ένα άλλο ραντεβού στο οποίο θα μάθαινα περισσότερα. Όντως ήταν τυπικότατοι και έτσι έγινε. Μετά από ένα διάστημα με ξανακάλεσαν και μου είπαν για το Μες στην Καλή Χαρά», δήλωσε χαρακτηριστικά η Έλενα σχετικά με τη διακοπή της εκπομπής της και συνέχισε: «Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τηλέφωνο τη Ναταλία. Είναι οικοδέσποινα της εκπομπής και ήθελα να δω πώς το σκέφτεται εκείνη. Οι υπεύθυνοι του καναλιού μου είπαν ότι είχαν μιλήσει μαζί της αλλά ήθελα να μιλήσω κι εγώ και να δω τι θα μου πει».


Όσο για τις φήμες που τη θέλουν να χορεύει στη σκηνή του τρίτου «Dancing», η παρουσιάστρια του Alpha δε θέλησε να ανοίξει εξολοκλήρου τα χαρτιά της, λέγοντας: «Για να το θέσω διαφορετικά, δεν είμαι αρνητική».


Σχετικά με τη Γιολάντα Διαμαντή την οποία αντικατέστησε στο ραδιόφωνο, η Έλενα αποκάλυψε: «Ουσιαστικά μου είπαν “έλα” και όταν πήγα μου είπαν “μείνε”. Ήταν στο demi. Λέω να πάω μία μέρα και μετά μου λένε “δε μένεις;”. Είπα “ευχαριστώ πάρα πολύ”, ήταν πολύ τιμητικό που μου το είπαν αλλά ζήτησα να το σκεφτώ λίγες μέρες. Και μου είπαν “όχι, θέλουμε να έρθεις, μπορείς;”... Τον Βαγγέλη τον ήξερα από όταν είχα πάει καλεσμένη στην εκπομπή “Όλα”. Σίγουρα, επειδή εκτιμούσε και τη συνεργασία που είχε με τη Γιολάντα ήρθε σε δύσκολη θέση με όλο αυτό αλλά επειδή δε θα ήθελα να μιλάω για άλλους ανθρώπους που δεν είναι εδώ. Όσον αφορά στο δικό μου πρόσωπο, ήταν πάρα πολύ ευγενικός, με βοήθησε όσο μπορεί – γιατί και εγώ βρέθηκα ανάμεσα σε μια κατάσταση που δεν με αφορά κιόλας και δεν θα ήθελα να πάρω και θέση πάνω σε αυτό. Γενικά ήθελα και χρόνο να το σκεφτώ, αλλά στις εποχές που ζούμε, όταν σου κάνουν μια τόσο τιμητική πρόταση, λέω “εντάξει θα το δοκιμάσω”».


Όσο για το τηλεοπτικό της μέλλον και αν θα ήθελε να συνεχίσει στο «Μες στην καλλη χαρά», η παρουσιάστρια του Alpha είπε: «Έπειτα από αυτό που έγινε με το “Πάνω στην ώρα”, δε σκέφτομαι όχι απλά τι θα κάνω του χρόνου αλλά ούτε και τον άλλο μήνα. Σκέφτομαι το τώρα» και πρόσθεσε: «Αν είναι και του χρόνου καλές οι συνθήκες, γιατί όχι;».


Δείτε παρακάτω σχετικό βίντεο...
video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...